onsdag 1. april 2020

Orange tag med gule blomster

Jeg har egentlig ikke helt forstått hva man skal med tager.. Kanskje de er for sånne som meg som synes det er helt utrolig vanskelig å vri hodet til å skrive noe klokt (eller i alle fall mere eller mindre passende) på kort..


Men ettersom jeg jobber med å krympe reste kassene så har jeg
 om sider fått mer og mer sans for å lage tager selv om jeg da
 altså er litt i tvil om nytten. Stemplene er fra Rubber Dance 


 Båndet er fra Bolivia. Jeg synes sånne suvernirer er så herlige
 for jeg drømmer meg tilbake til alle feriene i lange tider mens
 jeg bruker alle godsakene jeg fant underveis:)


På bakgrunnen har jeg testet spray og acryl maling på metall 
tape, bygge tape og to forskjellige Mixed Media papirer.




9 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! Herlig i gult! :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. What a beauty! The colors are so cheerful! Thank you for joining us this week at
    Crafty Gals Corner Challenges .
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Blessings! Jeanie Ellis, DT, Crafty Gals Corner
    www.craftygalscornerchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Hi Ingunn, a superb and colourful card, love the flowers and sentiment. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends and good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    SvarSlett
  4. This is just stunning! LOVE the colors, the quote, those flowers!! Thanks for joining us at Try it on Tuesday! ((HUGS)) Helen

    SvarSlett
  5. So pretty! I love the textures! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    SvarSlett
  6. Gorgeous tag, love the colours

    Thanks for joining in at Try It On Tuesday challenge

    Joan

    SvarSlett
  7. Very pretty! Beautiful combination of colors and mediums. Thanks for joining us at Make My Monday Challenge.

    SvarSlett
  8. Beautiful card! Glad you were able to join us for the Make Your Own Background Paper challenge!


    Hugs,
    Mary Ellen, MMM DT - https://www.creativetimewithme.com/

    SvarSlett
  9. Great card. Thank you for joining us at Creative inspirations.

    SvarSlett