søndag 19. april 2020

Gull embossing og skimrende Starlight maling

Det er rart å bo i en stille by. Menneskene viker unna hverandre og butikkene er stort sett stengt. Luften er friskere en til vanlig og fuglesangen overdøver den lille trafikken som fremdeles går. Jeg er av de som må pendle mellom sør og øst landet hver 14. dag så jeg kan kun gå en kjapp tur ut å handle det jeg har glemt å bestille hjem. Mannen min har hjemmekontor og ingen av oss er syke, men på grunn av en del sårbare familie medlemmer holder vi oss i ro og følger alle smitterådene tett. Når det kommer så nærme at noen man er glad i kan dø hvis de blir smittet så føles det ikke som noe offer:)


Jeg var litt i tvil om denne teksten passet i denne tiden, men fant
 ut at jo den gjør det. jeg ønsker jo at de rundt meg skal klare å 
finne alternative måter å glede seg over livet, le sammen og ikke 
minst  vise omsorg og kjærlighet.


Jeg har ikke fått gjort noen hobby kjøp på lange tider men har 
som mange andre "litt å gå på":) Jeg holder på å bruke et par 
esker med halvferdige bakgrunner og diverse die cuts og ferdige 
stempler. her hadde jeg en bakgrunn der jeg kun hadde lagt på 
en stripe med rester av starlight maling.


 Jeg embosset dette herlige stempelet som Melina har laget for
 That`s Crafty. Så hadde jeg sommerfuglen og teksten liggende, 
med så mye mica skinn i malingen og masse gull embossing 
bestemte jeg meg for å beholde dem i gull og hvit. Jeg har brukt
 rustfarget Bazzil til basen. Melina har designet sommerfuglen 
også og den er fra Rubber Dance.










15 kommentarer:

  1. wow, absolutely stunning, I love it.
    Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy.

    SvarSlett
  2. Absolutely stunning love all the beautiful embossing ,butterfly and perfect sentiment
    Carol x

    SvarSlett
  3. So beautiful, lovely design and beautiful embossing. Thank you for joining us at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    SvarSlett
  4. A beautiful card. The gold embossing gives a beautiful elegant look. Thanks for joining our challenge at Cute Card Thursday. Marlies

    SvarSlett
  5. A lovely card ! Thank you so much for joining us over at Country View Challenges for the April "Animal Magic" challenge.
    Corrie x

    SvarSlett
  6. Such a beautifully Butterfly card in the rich colours, makes you smile 😃many thanks for sharing and joining us at Penny Black and More this month.

    B x

    SvarSlett
  7. Fabulous card!!! The gold embossing looks wonderful!!! Thank you for joining the April challenge of the Country View Challenges!

    SvarSlett
  8. Love the colours and shine... Beautiful card, thanks for sharing it with us at Country View Challenges!

    SvarSlett
  9. I love the rich colours on this elegant card and the sentiment is perfect! Thank you so much for playing along with the Penny Black and More Challenge.
    Linda

    SvarSlett
  10. A stunning card! I love the gold embossing with the great colours in the background! The lovely sentiment is perfect to finish it! Thanks so much for joining us at HLS Watercolour Challenge! Stay safe! :)

    SvarSlett
  11. What a beautiful card you made in what a great take of our sketch :-))
    Thanks for playing with us at Feeling Sketchy.

    SvarSlett
  12. Nydelig kort. Så lekkert embosset. Takk for at du er med oss hos Feeling Sketchy.

    SvarSlett
  13. Such beautiful stamping. This is an amazing card. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge. Love Dawn x

    SvarSlett
  14. Beautiful - love the colours you've used.

    Thanks for sharing with us at the Sparkles Monthly Challenge.

    Helen x

    SvarSlett
  15. Beautiful creation!
    Thanks for playing at Feeling Sketchy. And sorry for the late commenting.

    SvarSlett