onsdag 29. april 2020

Lag på lag

I dag har bine ellers så søte tantebarn vært trøtte og grinete. Det er så sjelden at jeg ble helt tatt på senga. (så jeg må si de er moen Luxus unger til vanlig)  Da de små var i seng og Pappa enda på jobb måtte jeg ha litt pusle i papirhaugen tid:)


Nå er det mye rester jeg har til rådighet her så det ble en litt
 pussig kombinasjon. Diverse diecuts, blomster og noen panel 
som var rester fra andre prosjekter.


Mønster papirene er fra noen blokker som jeg ikke likte så godt
 men nå er de vertfall brukt og tante har fått roet både toppen og
 kroppen:)



Teksten er printet ut så den har nok ligget klar siden før jeg
 fikk Bigshot og stempler så den er godt modnet...


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:










9 kommentarer:

  1. Such a pretty card - I love the heart die! Thanks for joining us at Krafty Chicks Challenge this week xoxoox

    SvarSlett
  2. Very pretty. thanks for joining in with my add a bow challenge at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    SvarSlett
  3. Stunning colours and a super heart and a gorgeous flower display. Thank you for joining our 'Add a Bow' challenge at Allsorts.

    Kath x

    SvarSlett
  4. A very pretty and romatic creation, many thanks for joining in with our 'Bows' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  5. What a lovely spring time card! Just perfect for our challenge. Thanks for linking up to the Double D "Showers & Flowers" challenge. Best of luck to you!

    SvarSlett
  6. Such a gorgeous card from a collection of leftovers.Thank you for joining us at Creative Craft Cottage
    Carol DT x

    SvarSlett
  7. Such a beautiful card. Thank you so much for entering our ATG challenge at Arty Divas this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

    Hugs, Zowie xx

    Arty Divas DT

    Crafts from the Fairy Den {My Blog}

    SvarSlett
  8. Such a pretty card, I love the die cuts. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Challenge. Hope we see you back again soon!!
    Judy~ DD DT
    {Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!

    SvarSlett
  9. Fabulous creation! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett