fredag 17. april 2020

CAS kort med grungy sommerfugler

Å planlegge er en god ting, men det gjorde ikke jeg, så her er det som skjedde: Jeg ble inspirert av en video fra Gerry`s Craftroom der hun stempler ved å farge stemplene med penner. Slik at hun får en akvarell effekt på dem. Hun legger selvsagt farge på bakgrunnen først. 



Mem jeg ble så opptatt av å se om jeg kunne få litt kontroll på
 fargene ved å bruke distress ink og spritse med litt vann før
 jeg stemplet på Mixed Media papir. 


Effekten hadde nok blitt bedre hvis jeg hadde brukt akvarell
 papir. Får prøve ut det også:) Jeg ble ganske fornøyd med å få 
til en flerefarget sommerfugl og et ganske tydelig avtrykk:)


Men så hadde jeg jo glemt bakgrunns farge da. Løsningen ble
 å la kortet være CAS og bare legge på litt distress ink gjennom
 en stencil fra TGR. Sommerfuglene er fra Rubber Dance.








10 kommentarer:

  1. I love the blue-green butterflies. This such a wonderful card. Thanks for sharing with us at Art Journal Journey. hugs-Erika

    SvarSlett
  2. A lovely stylish card. Thanks for joining us at Cute card Thursday. Marlies

    SvarSlett
  3. Beautiful CAS card love the butterflies and stencilling
    Carol x

    SvarSlett
  4. Lovely butterfly card ! Thank you so much for joining us over at Country View Challenges for the April "Animal Magic" challenge.
    Corrie x

    SvarSlett
  5. Thank you for sharing your beautiful CAS butterfly card with us at Try it in Tuesdays.
    Yvonne

    SvarSlett
  6. What a fun card.Thank you for sharing your wonderful project with us Fab'n'Funky challenge.Neva

    SvarSlett
  7. Very pretty butterflies and watercolor effect. Thanks for playing with us at Krafty Chicks this week.

    SvarSlett
  8. Love your CAS look. I have those butterflies that you have used here too. Thnkyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  9. Fabulous project - thank you for joining in with the Country View Crafts Challenge.

    SvarSlett
  10. Flott kort. Fine farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett