fredag 15. mars 2019

Vårkort med gel print bakgrunn og Altenew stempler

Her er et kort  jeg har laget som midtveis inspirasjon hos Nordsalten Hobbyklubb. med temaet vår.
Du har fremdeles god tid til å bli med på utfordringen som går ut måneden.


Premien er sponset av Papirdesign.



Jeg har brukt gel plate og et struktur ark for å få mønster på 
bakgrunnen. Jeg har brukt akryl maling og lagt et lag med
Matte medium på hele panelet. Jeg synes disse blomster
stemplene er så fine. Når jeg tenker på vår så tenker jeg
vårsol og kaffe i solveggen, fuglekvitter og blomster som
begynner å spire å gro igjen :)


Både blomster stemplene og teksten er fra Altenew. Det er et lag 
til som man kan stemple på farge på blomster og blader men jeg 
har brukt distress ink og vannpensel på dem istedenfor.


Hopp over i bloggen vår å bli med på Utfordringen.



7 kommentarer:

  1. Love it! I've always wanted to try the gel plate. You have inspired me.Thank you so much for entering our challenge at Splashy Mix Challenge this week. Be sure to join us next time too!
    Blessings,
    SMC DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Splashy Mix Challenges

    SvarSlett
  2. Lovely make for the Crafty Creations Challenge. Thanks for sharing with us! Donna - DT Member

    SvarSlett
  3. Beautiful details. Lovely design. Thank you for joining us at Splashy Mixed Media. Judy DT https://splashymixchallenge.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Koselig kort :) Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Lovely card, well done. Thanks for joining Southern girls challenge. Tammy DT

    SvarSlett
  6. beautiful floral card ingunn. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Splashy Mix Challenge.Hope to see you again

    Shylaa

    Owner @ Splashy Mix challenge

    Adhiraacreations

    Splashy Mix Challenge

    SvarSlett
  7. Fint kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett