søndag 3. mars 2019

Orange Mixed Media med sop ihop bakgrunn

Når man driver med maling og mister og diverse paster osv. så må man ha et sted å tørke penselen og sope opp ekstra maling fra akrylkloss eller craft matte. Jeg har noen ark liggende klare til det, gjerne et par stykk til forskjellige farger. Noen av arkene blir til bakgrunner og da blir det minst mulig svinn:)


Her på denne sop i hop bakgrunnen er det rester av akryl maling,
 Mixed Media spray, distress ink og struktur paste. Jeg har 
stemplet litt og laget noen penselstrøk i sort og malt litt langs 
kanten.


Dette er en grei måte å teste ut ting på siden det uansett er maling 
som ellers hadde gått til spille. Jeg har brukt en sommerfugl og 
teks fra Rubber Dance. 


Så har jeg testet litt mark making med sort og hvit penn. Hm, 
det er ikke det mest vellykkede jeg har prøvd meg på men jeg
 fikk lyst til å fortsette å prøve litt mere:) 


Når jeg er ferdig med en bakgrunn synes jeg det er vanskelig å 
få "toppingen" sånn som tekst og sommerfugl til å gli inn på en 
naturlig måte å lager en helhet ut av kortet.


  Hehe når det er noe som ikke er så lett å få til så gjelder det å 
ikke gi seg, så blir det en pådriver for å gå på neste prosjekt 
med krom hals. Leke, lære, prøve og øve:)






10 kommentarer:

  1. Striking bold and vivid colours and fabulous Butterfly, thanks for sharing with us at Penny Black and More 'Circles' challenge.

    B x

    SvarSlett
  2. This is so beautiful!! Stunning background you created!!Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    SvarSlett
  3. A gorgeous card. Fabulously rich colours and wonderful design.
    Thank you for joining in with our March challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    SvarSlett
  4. Love the rich colours and the background you created for your project. Thank you for joining us at Creative artist this month. Judy DT

    SvarSlett
  5. Fabulous card, love the strong colours. Thank you for taking part in the March "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    SvarSlett
  6. Beautiful with striking colours.
    Thank you for sharing in the Inkspirational gallery.

    SvarSlett
  7. Very very beautiful.
    Thanks for joining us at Addicted to Stamps.
    Greetings, Danoesja

    SvarSlett
  8. great card! Thanks for joining us at creative friday.

    SvarSlett
  9. http://welove2create.blogspot.com/ Wow absolutely fabulous, love the color . thank you for sharing with the DT from We Love To Create Hugs Corry (DT) xxx

    SvarSlett
  10. Beautiful card, thanks for joining us at Penny Black and More Challenge.
    x Daniela

    SvarSlett