lørdag 23. mars 2019

Bakgrunnsstempel som hovedfokus:)

Dette nydelige fantasy stempelet er fra The Artistic Stamper. Det er et bakgrunnsstempel men jeg har forfremmet det til å være både bakgrunn, forgrunn og hele hovedpoenget med dette kortet:) Jeg var så heldig å vinne en utfordring hos The Artistic Stamper. Som premie fikk jeg velge et av stemplene deres og endte med dette.


Jeg falt for dette stempelet fordi det minner meg
 om Rivendell et av alvenes tilholdssteder i 
Ringenes herre.

 

Dessuten utfordrer jeg meg selv på å velge noen 
stempler som ikke er sommerfugler. ( slik at jeg 
kanskje på sikt, en gang i fremtiden eller noe 
sånt, kan utvide repertoaret litt)



Jeg har farget stempler med tre forskjellige grønne
 farger og lagt på litt highlights med en gull penn. 
(det ser ut som jeg har brukt hvit penn også men 
det skyldes det litt dårlige lyset) 



Teksten er stanset ut med en Papirdesign dies, så 
har jeg limt på en liten grønn silkesløyfe og to gull
 sommerfugler med bling. Ut over det synes jeg 
bakgrunnen skal få komme mest mulig fremm i 
forgrunnen slik den fortjener:)





4 kommentarer:

  1. Love the colour and movement of this.

    SvarSlett
  2. Wow, this is beautiful, love that background!!
    Thanks for joining the TTCRD challenges and good luck!

    SvarSlett
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  4. Oh wow! I love the textures! Fabulous!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Crafter's Castle this week. We hope to see you next time too!
    Blessings, Jeanie
    DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    SvarSlett