onsdag 27. mai 2020

My rainbow race

 Barn i hele verden tegner regnbuer å skriver: Alt blir bra! Tror de det? Tror jeg det? Jeg er vel ingen utpreget optimist, men det er  Pete Seeger som har skrevet My rainbow race. Jeg tror ikke at det blir fred på jord, og at vi plutselig redder verden, eller blir bedre mennesker fordi vi sammen må bekjempe en pandemi. Jeg tror ikke en gang at vi kommer til å dele rettferdig hvis vi får en vaksine. Men mitt akk så tvilende men dog litt hippie hjerte ønsker i alle fall at barna skal fortsette å tegne regnbuer, å tro at alt blir bra!


bakgrunnen er et mislykket gelli print som jeg la en stencil fra 
STAMPloration over og duppet gesso gjennom. Gratulerer disen
 er fra Papirdesign, diecutt fra blå og sort Bazzil.



Sommerfugl stempelet fra Rubber Dance og er farget med distress
 ink. Det synes dårlig på bildene men det ble en kul kontrast med

den glossy akrylmalingen under og den ru og matte Gessoen over.



  For litt mere struktur og dimensjon splattet jeg litt sort maling 
og limte på noen tynne rammer under sommerfuglen for et litt
 maskulint preg.


Til slutt tusjet jeg rundt kanten med en Posca penn før jeg limte
 bakgrunnen på en lime grønn Bazzil base.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




10 kommentarer:

  1. Really nice card! Your background is beautiful. We are so pleased that you joined us this week at Watercooler Wednesday. Karen - DT

    SvarSlett
  2. A lovely creation and I think that butterflies are quite appropriate for men as well as ladies and your colours choice is perfect for a man too. Many thanks for joining us at Penny Black and More Challenges this month for our theme of Boys and Men.

    SvarSlett
  3. ooooh! another gorgeous stenciled card here. Love the layout and that awesome background. Thanks for sharing this one also at STAMPlorations Stencil Challenge.

    SvarSlett
  4. Gorgeous background and lovely butterfly..
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    SvarSlett
  5. Fabulous work, loving the gorgeous butterfly and the wonderful background. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    SvarSlett
  6. A lovely card. Thank you for joining in the butterfly challenge at Crafty Cardmakers.

    Mary

    SvarSlett
  7. Beautiful background and the thin frames are stunning. Thank you for playing along with us at STAMPLorations May Stencil Challenge. Best of luck.
    Hugs and smiles,
    Asmah
    ...STAMPlorations {Stencil Design Team}...
    ...Qinaahana Arts & Crafts {My Personal Blog}...
    ...My Instagram...

    SvarSlett
  8. Great masculine colours and details!
    Thank you so much for playing along at The Paper Girls Challenge.
    Looking forward to seeing you again next time.
    Love Alex
    PinkCraftyMama
    Paper Girls Challenge DT

    SvarSlett
  9. Great combination of elements to keep interest on the card. Thanks for joining us at Watercooler Wednesday Challenge! Kath-DT

    SvarSlett
  10. Thanks so much for sharing your gorgeous card with us at As You Like It Challenge! Butterflies are one of my favorites too!

    SvarSlett