søndag 31. mai 2020

Kort med Coreansk "dusk"


Dette er et lite restekort på 7,5x11 cm. Her har jeg brukt en rest av et gelli print som bakgrunn, noen små diecuts av blader, små dråper fra Europris og som hoved element en fin liten dusk med en firkant av flettet bånd med en sommerfugl i bronsefarge.


Denne "duske" tingen har jeg en liten eske med
 fra en ferie i Corea:) Jeg er alltid så fornøyd når
 jeg finner litt hobby utstyr på ferie.


Denne er nok tenkt som pynt på en liten gave.
 vi fant som regel noen boder med gavepapir
 og tilbehør på de fleste markedene.


Jeg liker suvenirer som kan brukes til noe og ikke 
er nips. Dessuten blir det litt mimring om en 
fantastisk reise hver gang jeg bruker stæsjet:)

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:







3 kommentarer:

  1. Very pretty,

    Thanks for sharing over at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    SvarSlett
  2. Beautiful card with fresh colours. Well done. Many thanks for joining us at Papercraft.
    Hugs, Silke

    SvarSlett
  3. What a lovely mix media card. Beautiful creation with gorgeous colours. Thanks for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.

    SvarSlett