lørdag 16. mai 2020

Er lyserød en farge?

Hvem sitter i den komiteen som bestemmer hva farger heter? Hmm noen ganger tror jeg det er en stråmann eller en byråkrat eller kanskje  til og med en forening av mafiose kjerringer med sterke bånd til FBI. Hvis noen kunne peke meg i riktig retning så har jeg nemlig tenkt å infiltrere dem, å jobbe for å få avskaffet lyserødt! Jeg har en klokkeklar tro på at jeg kan herme etter Pippi Langstrømpe å si at: siden jeg aldri har prøvd det før, så klarer jeg nok det! Tjolla hoppsansa:)


Dette var et Mixed Media papir som jeg hadde brukt opp litt
rester av en strukturpast på gjennom en stencil. Resten er rester
 av farger jeg reddet fra craft matta etter at min nevø og niese 
hadde laget noen flotte kunstverk:) Min niese skal i bursdag og
 ville ha et lyserødt kort til sin venninne...


Blomsten er fra Rubber Dance og er embosset i sort før den fikk 
denne hesslige fargen på seg etter sterkt påtrykk fra en lyserød
 prinsesse på 3 år:) så har jeg brukt en sommerfugl og en øyen-
stikker som fulgte med et scrappe blad for lenge siden og til slutt
skriblet jeg litt rundt kanten før jeg med gråten i halsen limte 
den på en lyserød bakgrunn som min niese nøye hadde valgt.








10 kommentarer:

  1. What a super inky background for the bold and beautiful flower, many thanks for sharing and joining in with our 'Anything Goes' theme at Allsorts challenge.

    B x

    SvarSlett
  2. Hello... your floral card is lovely and it fits perfectly with the flowers challenge at Crafty Friends. Great inky background too. Hope you will join again very soon.
    Diane Louise (Team Leader)

    SvarSlett
  3. Thankyou for sharing this gorgeous card with us at CraftyCatz this week.x

    SvarSlett
  4. Such a fabulous spring card and I love the pretty background paper. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  5. Det er festlig å lese betraktningene dine om det ene og det andre. Vet ikke om de som må oversette tekstene for å forstå dem, koser seg like mye som jeg gjør. Tror jeg må legge meg til som følger hos deg, jeg.
    Kortene dine er forresten helt herlige! Du er skikkelig kreativ! Noe jeg bare kan drømme om.
    Hilsen Liv (som bor i Sveits)
    l.frische@valaiscom.ch

    SvarSlett
  6. Wow, this is stunning. I am sure you greatly enjoyed making this card, it looks as though you had a lot of fun. I love it. Thanks for playing along with us at Sparkles Monthly Challenges Caz. DT

    SvarSlett
  7. Beautiful spring card. Many thanks for joining us at Papercraft.
    Hugs, Silke

    SvarSlett
  8. This is a great card love the bright colours.

    Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge
    Tracey DT

    SvarSlett
  9. Absolutely gorgeous card ! Your background is just stunning to highlight this beautiful flower. Thanks so much for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.

    SvarSlett
  10. Hey there!
    Thanks so much for joining our Papercraft-Challenge, make sure to come back soon and play along with our new challenge aswell =)
    I’d be super excited if you come say hi on my blog aswell!
    little-crafts.com
    Hugs, Lia

    SvarSlett