lørdag 2. november 2019

Jule tag

 Denne måneden er jeg så heldig å få gjeste designe på bloggen til Rubberdance. Det er veldig stas å få gjeste designe på et team som er så lekent og kreativt så takk til Susanne for denne flotte muligheten! I tillegg til å være stor fan av de herlige stemplene er jeg veldig glad i både FB gruppen og ikke minst bloggen til Rubber Dance. Det er så mange gode tips og inspirasjon og en mengde med video tutorials. Det som gjør det ekstra spesielt er at de som designer stemplene også er med på design teamet. Hvor ellers kan du spørre den som har designet stempelet ditt om råd og få hyggelige og hjelpsomme svar?


Det er bare to år siden jeg kjøpte mine første stempel
 fra Rubber Dance, det var da jeg fikk meg stempel
 platform og oppdaget at jeg med hjelp av den klarte å 
stemple selv om jeg er fryktelig skjelven på hendene:)


  Jeg er også veldig glad i å embossee  stemplene. Jeg
 liker å sitte å se på at pulveret smelte og bli skinnende,
 det er noe nesten meditativt over det:) Jeg har etter hvert 
fått mange favoritter som trær og sommerfugler, og så
 kommer det en jevn strøm med nye herlige stempler. 


Jeg har akkurat fått noen nye stempel som jeg har brukt
 her. Det er et sett med julestempel som kristornen er i 
fra. Bjellene er egentlig et stempel av to veldig kule sopper
 som heter funny fungi. Her har jeg brukt stilkene til bånd 
og den ene sopp hatten  som bjeller. Det er et eller annet
 med disse stemplene som gjør at jeg får lyst til å leke litt:)


 I det siste har det også kommet flere tekst plater med
 ord som man kan kombinere til sine egne setninger, de
 er jeg også veldig glad i. Måtte ta med et bilde der man
 ser hvor mye det skinner i gull embossingen når lyset 
faller på tagen:)




4 kommentarer:

  1. Så morsomt å bruke eit soppstempel som julekuler! Har sansen for kreativiteten din :)

    SvarSlett
  2. Your creativity has made a fabulous piece of artwork! Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Jackie DT

    SvarSlett
  3. How clever! I hadn't realised that they weren't really bells until I read your blog post! Gorgeous colour combo and wonderfully inventive. Thanks for playing at The Christmas Kickstart Challenge - hope it's your first visit of many and big congrats on your GDT at Rubber Dance, Jo x

    SvarSlett
  4. Wonderful tag. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    SvarSlett