lørdag 2. november 2019

Farsdags kort. Dt bidrag Nordsalten Hobbyklubb

 I dag starter vi ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb. Temaet denne måneden er  
Enkel og grei utfordring som vi håper mange har lyst til å delta på.

Jeg har laget Farsdagskort til min Far som mitt inspirasjons bidrag.

 

Jeg synes dette bladet er så fint og med disse fargene synes jeg 
godt det kan være til en mann:) Min far er trygg nok på sin
 maskulinitet så jeg trenger ikke bruke tannhjul eller bart på for
 at han skal like det:)


Jeg har embosset bladet før jeg farget det med matt maling ved 
hjelp av en vann pensel. 


 Bakgrunnen er laget ved å snu en maske på hodet og rulle over
 med kjøkken rull etter å ha brukt den riktig vei til et annet kort.
 Slik får man brukt den fine Starlight malingen maksimalt:)


Jeg har brukt en stencil også på bakgrunnen der har jeg lagt på 
den grønne malingen som ble tyknet litt med Impasto gell for å
 få litt struktur på bakgrunnen.


Så har jeg brukt et bakgrunns stempel med tekst for å få inn litt
 sølv på bakgrunnen også.


Inni kortet er det en liten stripe fra bakgrunnen med plass til et 
gavekort og et skrivefelt.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar