søndag 1. september 2019

Bryllupskort

I dag starter vi ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb. Temaet for denne måneden er 
Bruk dies.
Ta en tur i bloggen vår for inspirasjon fra flere i teamet og bli med på utfordringen:)

Jeg har laget et bryllupskort som inspirasjons bidrag.


Denne måneden er vi sponset av Kort Og Godt med en flott 
premie til en heldig vinner!


Alle papirene er fra Piondesign, og det er også de små
 sommerfuglene.


Tekst diesen er fra Papirdesig. Hjerte diesen er fra Rayher 
og den ovale disen er fra Sizzix.



Det er så skjeldent jeg bruker mønster ark og diser at jeg har
kost meg skikkelig og vært ganske raus med både diser og pynt
synes jeg selv:)


Hjerte perlene og rosene er fra en tur til tyskland. Blonden og
 sløyfebåndet er fra Croatia. 


Det er koselig å kjøpe med seg noen suvenirer man faktisk kan 
bruke til noe når man er ute å reiser.Vi som lager kort er jo ofte 
flinke til å oppdrive små skatter hvor vi enn ferdes:)







2 kommentarer:

  1. Very elegant card. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    SvarSlett
  2. Gorgeous wedding card and beautiful dies
    Carol x

    SvarSlett