lørdag 18. mai 2019

Violindame

Her har jeg brukt opp noen rester etter produksjon av andre kort. Jeg har en lei tendens til å lage masse på en gang sånn at jeg har litt valgmuligheter når jeg skal lage et kort. Det resulterer i hauger med bakgrunner stemplede deler og die cuts. Så i ferien hadde jeg med litt rester slik at jeg kunne slappe av mellom museene med å pusle sammen noen restekort:) Alle stemplene her er fra Rubber Dance. Bakgrunnen er laget med Gesso, Akryl maling, Distress ink og bakgrunnsstempel + litt av fiolin dame stempelet. jeg har brukt distress ink rundt damen og på kjolen hennes og lagt det på med vann pensel. Tekst stempelet er et jule stempel, men her i det kalde nord kan det jo passe med varme hilsener det meste av året:) Teksten og blomstene er embosset med titan embossing pulver.





Med dette kortet deltar jeg på disse utffordringene:






8 kommentarer:

  1. This is so beautiful. I am always smitten with blue and this is no exception . Thanks for Sharing at Let's Craft and Create...….Lis

    SvarSlett
  2. Beautiful card love the stamped image and embossing
    Carol x

    SvarSlett
  3. fabulous work on the background. great card. Thanks for joining ua at 'Lets Craft and Creat' Jonnece DT

    SvarSlett
  4. a beautiful image and background, thank you for sharing at Crafty Catz challenge and hope to see you again
    Tilly

    SvarSlett
  5. A beautiful card, so glad you shared it with us at CraftyCatz this week.x

    SvarSlett
  6. Beautiful card. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    SvarSlett
  7. Lovely card and stamping. Especially like the background.Thank you for joining Let's Craft and Create blog challenge this month and good luck. Michelle DT x

    SvarSlett
  8. Very nice card. . Thank for joining us at Alphabet Challenges for the letter D. Caz. DT.

    SvarSlett