tirsdag 7. mai 2019

CAS sommerfugl kort.

Dette er en av de mange favoritt sommerfuglene mine:) Den er fra Tim Holtz. Det er så praktisk med pynt som kan brukes til begge kjønn og alle anledninger! Her har jeg ingen tekst på en gang så det er helt opp til bruker hvilken anledning det blir gitt. Jeg synes ofte det er vanskelig å få klare nok trykk med stempel men det har løst seg med en stempel platform:) her har jeg først lagt på distress ink i gule og orange tomer før det fikk en dusj med vann. Så fikk bakgrunnen tørke i fred og etterpå stemplet jeg sommerfuglen rett på bakgrunnen Mange ganger før jeg ble fornøyd med trykket. De små vanndråpene fra Europris og en hvit matte er alt som er brukt av pynt for å holde kortet CAS.







7 kommentarer:

  1. Great CAS card love the inked background and beautiful butterfly
    Carol x

    SvarSlett
  2. Such a simple but effective card. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

    SvarSlett
  3. Very pretty CAS card! Thank you for joining us at Make My Monday and the Alphabet Challenges. Hope you play with us again soon.

    SvarSlett
  4. a gorgeous card,the background is perfect for the beautiful butterfly stamp, thank you for joining in at MMM.

    SvarSlett
  5. Great technique on the background, and yes that is a great butterfly. Well done and thanks for joining Southern Girls Challenge.
    Tammy DT

    SvarSlett
  6. A lovely card. Thank you for joining in the Crafting From the Heart challenge.
    Mary

    SvarSlett
  7. Great card. Thanks for joining in at Crafting with an Attitude Janet DT

    SvarSlett