torsdag 23. mai 2019

Kort med blomst

Jeg driver stadig å lager mine egne bakgrunner  og da liker jeg å jobbe på A4 størrelsen. Da er det ganske stor sjanse for at jeg  får nokk til et par kort, eller en ekstra tag i alle fall:) Så beskrivelse av hvordan bakgrunnen er laget finnes allerede i et innlegg litt lenger nede. Siden jeg har laget streker og splæsj med sort akryl maling så trengte jeg at teksten og blomsten skulle komme tydelig frem.  Derfor har jeg embosset dem med sort embossing pulver. Så har jeg lagt farge på blomsten med en vann pensel og distress ink. Jeg embosser nesten alle stempler jeg skal ha farge på, da får jeg lit hjelp til å holde meg innenfor strekene og stempelet kommer godt frem:) Blomsten er fra Paper Artsy og teksten fra Rubber Dance. 







8 kommentarer:

  1. This background is so stunning - gorgeous card. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  2. A very striking design with a wonderful background! Thank you for sharing your lovely card with us for our English Garden Challenge at Stamping Sensations.

    Lynne

    SvarSlett
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at MAWTT, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  4. A really striking design and super inky background for the bloom. Thanks so much for joining in with our 'English Country Garden' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    SvarSlett
  5. This is fab, thanks for joining us at MAWTT , xxxx

    SvarSlett
  6. Fabulous background -love the stamp and design
    Carol x

    SvarSlett
  7. Hello... Thanks for entering your lovely card into our ‘anything goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    SvarSlett
  8. Such a gorgeous card! Thank you for joining us at Frilly and Funkie xx

    SvarSlett