mandag 13. mai 2019

12 timers flyturer går i en fei hvis man får med seg saksa gjennom tollen

Det er langt over Atlanteren! 12 timer fra Madrid til Bolivia. Redningen er en liten boks med noen ferdige stempler litt småpynt, en saks, noen distress inks og en svamp. (jeg prøvde Med tapet kniv også men den ble konfiskert sammen med 5 lightere i Madrid...:))



Men jeg hadde nokk av blomster , sommerfugler blader osv som
 jeg kunne kose meg med å fargelegge med distress ink. Jeg er ikke 
sånn som kjeder meg men 12 timer i et dårlig sete uten røyk... da 
er det fint å ha noe å fikle med:)



 Dette papiret som er fra en av de  6x6 blokkene som hoper seg
 opp til bursdager osv... Men den passet i fargen og har litt struktur
i voksaktig mønster så nå ble den jammen brukt:) Stemplene er 
fra Altenew. 



Så skal du fly langt så anbefaler jeg en lite overlevelses boks
 med litt å pusle med:) Da går turen over i en fei:)




8 kommentarer:

  1. You made good use of your time making this gorgeous monochromatic card, love it

    SvarSlett
  2. Beautiful card and great colouring of the flowers-love all the pearls and great use of your time trapped in the seat!
    Carol x

    SvarSlett
  3. Pretty card. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Week 9 Challenge at A Gem of a Challenge.

    Why not join our other other challenges at Polkadoodles and Digi Choosday.

    SvarSlett
  4. A beautiful card, loving your design and colouring. . Thank for joining us at Alphabet Challenges for the letter D. Caz. DT.

    SvarSlett
  5. Fantastic floral card.Love the color too...thank you so much for joining us at A GEM OF A CHALLENGE this week,hope to see you soon
    Željka DT xx

    SvarSlett
  6. Such a beautiful card! Thanks for joining at Crafty Gals Corner! Hugs, Connie DT

    SvarSlett
  7. WOW! A wonderful, rich card composition. Your card is so cute.
    Thank you for joining our challenge Crafting With An Attitude.
    Bożena DT CWAA

    SvarSlett
  8. A great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    SvarSlett