lørdag 4. juli 2020

Mixed Media ramme

 ( Et forsøk på å "redde" naboens søppel) Nesten alle som tilbyr nett kurs innen papirhobby og i særdeleshet Mixed Media Og AJ lirer av seg en avhandling om at vi må slutte å høre på vår "indre kritiker" og" go with the flow" og " embrace imperfextions"! HORCE CHIT! "Veien blir til mens du går" og "Resultatet er ikke målet, men den kreative reisen" BULLOCKS! Alt jeg har å si til mitt forsvar er et sitat fra min favoritt rollespill figur ( altså en fiktiv person) LIFE IS PAIN! Jeg kan si med 100% sikkerhet at ingen kvakksalver som selger "hjelp til selvhjelp" i noen slags form, får et øre ut av meg! Men jeg deler hjertens gjerne ut en sarkastisk tirade!! 


 Jeg innrømmer det, jeg blir sinna som en furie når jeg ikke får
 til det jeg vil. Jeg får øyeblikkelig kontakt med "mitt indre barn"
 (som er i trass alderen) jeg føler for å ule av missbehag og håpe
 på at det kommer "en voksenperson" som fikser problemet for 
meg! Fra nå av tror jeg det er best å la naboens søppel forbli i 
søppelkassen.


 Ofte gjør jeg samme feil om og om igjen men her har jeg i alle
 fall gjort noen nye:) Det var ikke så lett å embosse på ujevnt
 underlag Dessuten dekket embossingen litt for mye av de
 cracklene jeg hadde klart å få i malingen. Litt utvannet Gesso
 tonet ned litt og lagde litt mykere overganger.


 I tillegg fil jeg brukt en del små confetti halvkuler som jeg har 
veldig mange av og istedenfor dyre mikro beeds har jeg brukt 
 små perler som man kan få billig etter at smykke laging gikk litt 
av moten. De fleste stemplene er fra That`s Crafty.


Jeg er super begeistret for denne valmuen, men de andre bakgrunns 
stemplene kom litt dårlig frem. Jeg er som de fleste litt preget av
 corona situasjonen og frykter at noen av de i familien som er litt
 utsatt skal bli smittet.! Underbevist var det nok derfor jeg valgte
 ordet hope som er fra Rubber Dance.


 Kanskje det også snek seg inn en tanke om at det er håp om at
 jeg kan lære å alturere på litt sikt:) Jeg mister ikke selvtilliten
 av et feilslått prosjekt, tvert i mot blir jeg mer ivrig på å øve
 og prøve å mestre flere teknikker:) 




Med denne rammen deltar jeg på disse utfordringene:















































7 kommentarer:

  1. A lovely distressed look for that frame! Thanks for playing with us at Country View Challenges!

    SvarSlett
  2. Beautifully decorated frame!!! I love the distressed texture and the attached green twine - it really looks like vines!!! Thank you for joining the July challenge of the Country View Challenges!

    SvarSlett
  3. I really love this frame. Wath a texture you added! And poppies!I love them.
    Thanks for joining us at Creatalicious Challenge, we hope to see you again.
    Take care! Maria

    SvarSlett
  4. For en herlig ramme! Knallfine blomster og struktur :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Creatalicious! :)

    SvarSlett
  5. I love what you have done with the frame. Very creative and I love the poppies. Thanks for entering our challenge this month at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    SvarSlett
  6. This is a fantastic looking frame. You've created a wonderfully weathered look with the super textures and details. The lovely poppies are a perfect addition.
    Thank you for joining in with our July challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    SvarSlett
  7. A beautiful mixed media frame with lots of lovely texture!
    Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” July Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    SvarSlett