lørdag 21. mars 2020

Tante kan du synge Engle sangen?

Jeg har en nevø på 5 år og en niese som blir 4 år. Når jeg er hos dem så er leggetid en liten kosestund og de er flinke til å lure tante til å synge en ekstra sang eller to.... jeg har vokst opp med at Far og Mor alltid sang og leste aftenbønn med oss da vi var små og det var en trygg og fin avslutning på dagen.


Hos mine søte små synger vi Jesus er kongen min, og leser 
velsignelsen sammen. Men hvis de ikke har sovnet underveis 
spør de alltid: tante kan du synge Engle sangen også?


Dette er Englesangen:) 
Jeg har en egen Engel, en som er bestemt for meg,
 så jeg kan alltid være trygg og sikker på min vei.
 Gud er så glad i meg at han kan ikke holde øynene fra meg,
 der hvor jeg går, sitter å står, passer han på meg!


Nå i disse tider kan jo både barn og voksne trenge Englevakt! 
Denne nydelige lille Engelen er et stempel fra Carmens Veranda.
Jeg har embosset den i gull og brukt distress ink til å farge inn
 med en vannpensel. teksten er en dies fra Papirdesign. 


 



14 kommentarer:

  1. Beautiful Card! The gold embossed angel looks amazing. Thanks for joining the Double D, "Spring" Challenge.

    SvarSlett
  2. What a lovely card. Your embossed image is very pretty. Thanks for joining in with my theme at the Alphabet Challenge. Love Dawn x

    SvarSlett
  3. What a beautiful creation! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Spring’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  4. Pretty gold embossed angel! Love the gold thread connecting the images. Thanks for joining the Lost Coast Design Challenge!

    SvarSlett
  5. I am sure that you little nice and nephew will remember you singing them to sleep, and for the cute cards that you made for their birthdays. Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Spring’ challenge!
    Barbara DT

    SvarSlett
  6. Beautiful card, Ingunn
    Thank you for joining us at Scrapping4fun
    Renate DT

    SvarSlett
  7. Beautifully created and design!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    SvarSlett
  8. Beautiful card! I'm sorry I am late commenting but thank you so much for entering our ATG challenge at Arty Divas this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

    Hugs, Zowie xx

    Arty Divas DT

    Crafts from the Fairy Den {My Blog}

    SvarSlett
  9. Beautiful words for lovely card. Worrying times for all of us. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  10. Such a sweet and cute card. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda DT

    SvarSlett
  11. Så nydelig kort, takk for at du deltar på Scrap the Rainbows utfordring. MVH DT Trude Julie

    SvarSlett
  12. Kjempeflott kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap the rainbow 🌈DT May-Runa🦋

    SvarSlett
  13. Gorgeous card. Love the angel embossed in gold. Thanks for joining in on the fun at Lost Coast Portal to Creativity. Hugz

    SvarSlett