tirsdag 3. mars 2020

"A hot mess" med gule sommerfuger på.

Jeg blir veldig gira hver gang det kommer nye stempler fra Rubber Dance! Men de som blir favoritter kan jeg fortsette å bruke i årevis. Disse sommerfuglene er sånne favoritter:) Sommerfugler kan etter min mening brukes på alt fra dåpskort til kondolansekort og alt mitt i mellom (som da stort sett er alle andre livs hendelser og feiringer)

 

Hver gang jeg ikke kommer på noe å lage sånn helt umiddelbart 
embosser jeg noen stempler bare for å nyte synet av embossing
 pulveret som smelter:)


Når jeg da oppdager et og annet ark med litt fargerester osv som
 kan bli en bakgrunn har jeg ofte en sommerfugl eller 50 på lager.


Her har to av dem fått plass på en ganske "vilter" bakgrunn så jeg
 fant det best å farge dem med bare en farge.


  Teksten er fra Papirdesign og er stanset ut i sort kartong. De sorte
 "knurpete" rundingene er blanke, glitrende og piffer opp litt:)






10 kommentarer:

  1. This is awesome ! Love the colour and embossing x Thanks for sharing at 613 Avenue Create x

    SvarSlett
  2. Gorgeous glowing stenciled background for your beautiful butterflies, Ingunn. So pleased you joined us at STAMPlorations Stencil Challenge. Hugs..Nancy

    SvarSlett
  3. I love the warm tones that you have used for your beautiful card.
    Thank you for sharing your card at our challenge.

    -xiss- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    SvarSlett
  4. WOW! This is beautiful. I normally don't use orange very often but your lovely creations make me WANT to use it. Such lovely inspiration!

    SvarSlett
  5. https://welove2create.blogspot.com/
    Georgous and love the colors and offcourse the butterflies. Thank you for sharing with the DT from WE Love To Create Hugs TErry xxx

    SvarSlett
  6. So schöne poppige Farben. Das gefällt mir.
    Danke für deine Teilnahme bei creative friday!

    SvarSlett
  7. Love those butterflies. Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from DT-Irmelin

    SvarSlett
  8. Congratulations! You have been chosen as a Top Rocker at 613 Avenue Create for the week March 3 - March 7, 2020. Thanks for your awesome submission!
    Hugz,
    The Resident Design Team

    SvarSlett
  9. I love those butterflies - beautifully done! Thank you for joining us at STAMPlorations Stencil Challenge!

    SvarSlett
  10. beautiful! love the colours! thank you for playing along with us at STAMPlorations challenges!!!

    SvarSlett