lørdag 3. august 2019

O hærlige tordenvær

Jeg sitter på kjøkkenet med lyset slukket og hører torden rulle over Oslo og ser himmelen lyses opp av lyn:) Ingen ting er bedre vær en tordenvær! Jeg husker da jeg var ganske liten, før jeg hadde begynt på skolen. Vi delte hus med verdens beste Farmor og når det var skikkelig tordenvær og lyn så vekket hun meg og lillebror mitt på natten (i alle fall etter at vi hade sovnet kl 1900) så vi kunne sitte i hennes seng å drikke kakao og se på lynet. Det var koselig det! Hvor tordner og lyner det mest i verden? der vil jeg bo! I alle fall hvis de har en Farmor med kakao der. 


Egentlig holder jeg på med tiårets opprydding i hobby tingene
 mine.... Jeg har brukt snart to uker og gitt bort fire skoesker og 
en bærepose til tantebarn og kastet over en søppelsekk og enda 
har jeg noen dager igjen...


Men siden jeg alikavell skulle sitte her å nyte tordenværet så 
har jeg puslet sammen dette kortet med blader fra Thats
 Crafty. De er først embosset å så malt med Starlight maling
som er lagt på med vann pensel.Tekst diesen er fra Papirdesign.


Ja jeg vet at sommeren just har kommet i år men jeg kjenner
 gikta at høsten er på vei. (som de "gamle" pleide å si) Så jeg 
laget en høstfarget bakgrunn med distress ink til kortet så er i
 alle fall jeg klar når vinden står fra nord og det regner og det
 snor som Tobias i tårnet synger i Kardemommeby.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:


9 kommentarer:

  1. Wow that's gorgeous! love the colours and the shimmer! Thanks for joining us at Crafty Calendar
    Chris
    x

    SvarSlett
  2. Herlig høst kort og så fint shimmer på bladene. Bare digger den malingen
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Gorgeous card! I love how you did the leaves! I'm so ready for fall here in the States. And what a wonderful memory you have watching storms with your Grandma. Priceless. Thanks for sharing with us this week at Krafty Chicks Challenge.

    SvarSlett
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at LTCC, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  5. Another stunner. Love those colours and glitz x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    SvarSlett
  6. Artig høstkort :) Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  7. Så stilig!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!
    DT linda

    SvarSlett
  8. Beautiful card, I love the colors! Thank you for joining the Crafter’s Castle’s August Challenge! –Tasha ☺

    SvarSlett
  9. pretty fall card, love the shine on your leaves
    thanks for joining us at HLS for our Watercolor Challenge
    Barb Housner

    SvarSlett