søndag 11. august 2019

flutter by... Butterfly

Denne teksten fikk jeg da jeg bestilte noen nye stempler fra Rubber Dance. Det passet utmerket ettersom over halvparten av kortene mine har en sommerfugl eller flere i en eller annen form. jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe sommerfugl jenta siden jeg har så mange stempler og diser med sommerfugler men så gjorde jeg noe nytt! Et impulskjøp:) Det skjer så sjeldent  at jeg ble lettere yr i toppen... (Til vanlig har jeg veldig strukturerte og nøye overveide handlelister)


Dessuten er jeg et av de introverte rutine menneskene som ikke 
takler at ikke alt blir slik jeg tenkte det oppi hodet mitt. Derfor 
burde jeg ligge unna maling, ink og medier som ofte lever sit 
eget liv.


Denne bakgrunnen for eksempel ble slett ikke som planlagt... 
Den var i utgangspunktet mye større og stencilen som jeg har
 brukt gesso på var jevnt og fint fordelt og ikke så dominerende
 i det ene hjørnet.


Å så var det en tredjedel lengre også som var sandfarget, som 
sommerfugl jenta skulle stå på. Men da jeg skulle lage noen
 "streker" for å forankre henne gikk det skikkelig skeis... Man 
kunne jo tenke seg at det var mulig å lage en ny bakgrunn... 
Men den gang ei!


Jeg liker ikke å måtte gi meg for en skarve papirbit så jeg kjempet 
videre:)  Som hevn klippet jeg ut de bladene som var på den gule
 delen å limte dem oppå noen av de øverste bladene, da syntes
 jeg kortet ble litt mere balansert:) Alle stemplene jeg har brukt
er fra Rubber Dance.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



17 kommentarer:

  1. A superb mixed media project Ingunn.
    Thanks for joining us at Watercooler Wednesday Challenge this week. Dawn -DT

    SvarSlett
  2. Flott sommerfugle jente og her lig bakgrunn du har laget.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Raimbow. DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Planlagt eller ei, både stempel og bakgrunn er perfekt i mine auger. Tipper me får sjå fleire kort med det stemplet:)

    SvarSlett
  4. It may not have turned out exactly as you planned Ingunn, but it IS beautiful, fabulous background and stamping! Thanks for sharing with us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    SvarSlett
  5. A wonderful card.

    Thank you for joining us at MOO MANIA & MORE

    SvarSlett
  6. A super colour palette and the embossed focal image really pops against it, thanks so much for joining in with our 'Things with Wings' theme at Stamping Sensations August challenge.

    B x

    SvarSlett
  7. A big wow to your butterfly. It looks great against the blue background. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me . Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  8. Ingunn, you've created a great background panel that perfectly highlights your cute butterfly girl. Thanks for joining us at the Watercooler Wednesday Challenege this week. Tristan DT.

    SvarSlett
  9. A beautiful creation Ingunn. A lovely design and colours. Thanks for joining our challenge at Stamping Sensations. Marlies

    SvarSlett
  10. Love this! Your background is really nice with the shaded colors and stamped elements. And anytime you can add butterfly wings I say go for it. Really cute card - Thanks for joining the Lost Coast Design Challenge!

    SvarSlett
  11. Such a beautiful card! Love the butterfly and the background is gorgeous. Thank you for joining in the fun at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    SvarSlett
  12. Beautiful card, lovely background and I love your butterfly girl.

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month
    Joan

    SvarSlett
  13. Love how this turned out. Thank you for playing along with the Craft Stamper challenge xx

    SvarSlett
  14. Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  15. Lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!
    DT linda

    SvarSlett
  16. Lovely creation.Thanks for joining us at Creative inspirations for our seasonal challenge.

    SvarSlett
  17. Gorgeous colours and composition Ingunn. Thanks for joining the fun at the Lost Coast Portal to Creativity Challenge. Hugz

    SvarSlett