lørdag 6. juli 2019

Sommerlig kort med pion design papirer.

Når jeg bruker mye tid på å lage bakgrunner og kjører meg helt fast, vet jeg at jeg må la det ligge noen dager før jeg kan gå på med nytt mot å finner en måte å komme i havn på. Da kan det være deilig å plukke frem noen mønsterpapirer som ikke trenger så mye tankevirksomhet og heller ikke et lass med pynt.


Hehe med meg går det ikke så fort likevel. Alt har byttet plass 
noen ganger og opptil flere blonder og bånd ble prøvd før denne 
vandt:)


En liten haug med blomster fikk også prøvd seg før jeg omsider
 landet på det første oppsettet jeg hadde ( det skjer nesten hver
 gang så nå må jeg snart lære å hoppe i det)



Jeg er litt fan av noen av de gamle seriene til Piondesign som 
har masse blomster på. Dessuten er de ofte å finne ganske
 rimelig rundt forbi.


Jeg liker best å la arket komme til sin rett og ikke lesse det
 med pynt. Sommerfuglene er fra at klippeark og det er 
vimpel stripene også.


  Blomstene og den lille sløyfen er kjøpt på markedet i Bolivia. 
Blonden er kjøpt på fretex og chipboard blomsten er fra 
Scrappineck.


Innsiden er enkelt pyntet med skrivefelt med en sommerfugl 
på. Det lille hjørnet av restepapir er en liten pengelomme. 




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:






5 kommentarer:

  1. Your resulting card is beautiful. I love the design and your colour choice. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  2. beautiful papers and lace, thanks for sharing at Crafty Catz challenge and hope to see you again
    Tilly

    SvarSlett
  3. Så fint det ble til slutt :) Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Awesome make with stunning papers and lovely design.... Thank you for joining us at A GEM OF A CHALLENGE this week, hope to see you again
    Željka DT xx

    SvarSlett
  5. A beautiful card - very elegant.

    Thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    SvarSlett