lørdag 13. juli 2019

Bursdagstag med ape

Når man leker med gell plate så går det ofte unna i en fei og for å få de virkelig flotte bakgrunnene må man ofte lifte et print for å få flere lag, i tillegg får man noen ghost print som man kan bruke til å lifte rester osv. Denne bakgrunnen har jeg først liftet et rødt og rosa ghost print av akryl maling så har jeg brukt det en gang til for å rulle kobber maling av brayeren.


Så ble den herlige apen fra Carmens Veranda stemplet på med 
stempelplatform slik at jeg etter noen ganger stempling fikk et
 tydelig og fint lite ape fjes:) jeg brukte sort Archival ink til 
stempelet og en gel pen til den hvite refleksen i øynene.



Teksten er en dies fra Ppapirdesign. Apen er akkurat passe stor
 til å lage slike bursdags tager med.denne har jeg laget til en
 mann så jeg brukte sort kartong og et grovt sort hamp tau på
 tagen. De aynes jeg den kan gå til begge kjønn selv med rødt 
og rosa i bakgrunnen:)






13 kommentarer:

  1. Hi Ingunn, fabulous tag. Love the red and the Monkey. So cool. Thanks for joining the fun at the Lost Coast Portal to Creativity Challenge. Hugz

    SvarSlett
  2. I love this stamp and you've made such a fun card with it! The red background rocks too. Thanks for joining the Lost Coast Design Challenge!

    SvarSlett
  3. digger taggen, så herlige farger, og den apa var bare skjønn. Takk for at du deltar på Scrap the Rainbows sommuerutfordring

    SvarSlett
  4. Helt utrolig herlig og tøft kort, bare digger det ! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  5. What a great project!! Thanks for joining us at “Simply Create Too”.

    DT-Member SCT
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Beautiful creation!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    SvarSlett
  7. great tag!Thanks for joinig us at creative friday.

    SvarSlett
  8. Wonderful work, Thank you for Joining us at Happy Little stampers and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena HLS DT

    SvarSlett
  9. Cool tag. Thanky for joining in our Creative Friday Challenge.
    Bye Scarlett

    SvarSlett
  10. Kjempekult kort! Denne teknikken har jeg lyst å lære mer om🎨😃 Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap the rainbow 🌈DT May-Runa🦋

    SvarSlett
  11. Så kult og anderledes kort.

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  12. A super card. Fabulous depth of colour and a great stamp.
    Thank you for joining in with our July challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    SvarSlett