torsdag 18. juli 2019

Note to self

Det er ferietid og høysesong for frustrasjoner! Jeg er en innekatt som ikke liker sol og strand og masse folk og styr over alt. Jeg vil ha lange mørke høstkvelder der folk holder seg i ro og lar meg være i fred med en papirhaug og noen kasser med maling og medier. Jeg vil gå med ull undertøy og fliskosedress og ullsokker og fyre i ved ovnen min. Jeg vil være mitt i Oslogryta der man ikke aner hvem naboen er og det er fem min til en døgnåpen butikk. Men sola har da tatt til vett å snudd så jeg fatter mot og vet at det plutselig går mot høst igjen, heldigvis:) denne tagen er noen rester fra tidligere prosjekter som fikk plass i trøste esken min (en skoeske med kriselager av div rester og småtteri som jeg får plass til i sommer bagasjen) teksten minner meg på at selv sære innekatter som meg får våge oss ut på tunet i sommersolen, vell vitende om at den snart er på hell:)


Jeg har brukt stempler fra Rubberdance, gesso, akrylmaling Archival ink og embossing pulver.

12 kommentarer:

  1. Så herlig å lese om at du hyller innetid og høstkvelder, og ikke betrakter sommeren som det eneste saliggjørende.
    Så lekker tag, digger den lekne artsy looken. Takk for at du deltar på Scrap the Rainbows sommerutfordring!

    SvarSlett
  2. Håper du finner litt glede i sommermånadane. Som for eksempel sommerfugler og øyenstikkere :)

    SvarSlett
  3. Pretty creation very colourful ! Thank you for sharing at 613 Avenue Create x

    SvarSlett
  4. Fabulous tag great design and love the colours and stamps.
    I am with you I don't like the sun and prefer Autumn a much more pleasant season!
    Carol x

    SvarSlett
  5. https://welove2create.blogspot.com/
    I am loving your colors and the butterfly and dragonfly, thank you for sharing with the Dt from We Love To Create, Hugs Terry (DT) xxx good luck

    SvarSlett
  6. Wow such a lovely vibrant tag
    Thank you so much entering our ATG challenge at ttcrd.blogspot.com Through the Craft Room Door this week.Looking forward to see you next challenge

    Hugs
    Rituparna DT TTCRD

    My blog
    theenticingcreation.blogspot.com


    SvarSlett
  7. Så herlig prosjekt. Nydelige farger. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. Beautiful and pretty tag. Thanks for joining us at Creatalicious Challenges . Hugs Neva

    SvarSlett
  9. Wow - love the colors and the mixed media on this tag - so fabulous. Thanks so much for joining us this time at the Creatalicious Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  10. Ingunn, first I want to compliment your words - they are pure poetry with the rhythm, the color and the emotion I feel when reading them! You are the kind of person I wold love to have over for dinner - comfort foods, a roaring fire and sharing our latest artistic techniques! Thank you also for sharing your tag with us - all my favorite colors of teal, orange red, rust, and do I see flecks of gold in the embossing powder? Nicely done!
    ~ginny, DT for 613 Ave C
    RubberMAD (GettyCollection.com)

    SvarSlett
  11. Beautiful tag! Thanks for sharing with us this month at Creative Artiste MM Blog

    SvarSlett
  12. A lovely tag!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional bright & fun” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    SvarSlett