torsdag 20. desember 2018

Julekort til mann...


Jeg er av den slagen som hjertens gjerne lager kondolanse kort, men som syter og klager som en overtrøtt treåring når jeg må lage "maskuline" kort.... Men noen menn skal jo også ha julekort så da får man bite i det sure gresset å toe sinne tenner! Jeg er ikke overbevist om at dette er maskulint men det er i alle fall til en mann! Jeg ble igrunn rimelig fornøyd med resultatet.  Bakgrunnen er et salig sammensurie av ink, mica og vann. matten og teksten er tynt gull papir.



Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:









5 kommentarer:

  1. this looks so stylish!

    thank you so much for playing along with us at make my Monday challenge!

    hugs and kisses from germany ,
    Silvi xoxo

    SvarSlett
  2. Fint julekort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Very pretty, love the green and gold..Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    SvarSlett
  4. Gorgeous colors, so elegant! Wishing you a Happy New Year and hoping you will continue to share your lovely projects with us at As You Like It Challenge in 2019!

    SvarSlett
  5. Gorgeous! Sorry I am so late in visiting but wanted to thank you for sharing with us at AYLI. Hope to see you at all of this year's challenges! Big hugs, Squirrel xx

    SvarSlett