tirsdag 25. desember 2018

Eske med piondesign papir og arvede knapper:)

Nå har jeg kost meg med nokk en eske men denne gangen med yndlings papiret mitt fra Piondesign. jeg liker å la papiret komme godt frem og ikke overlesse det med pynt. Dette er en liten hilsen til en dame som gir meg masse flotte spesielle papirer fra da hun drev reklamebyrå. Det er fantastisk å jobbe med papir i helt suveren kvalitet og gjerne ting man ikke kan få kjøpt som privatperson:)


Noen chipboards og perler og en blondekant synes jeg er passe
 med pynt å så har jeg dekket esken med paneler av et papir med
 litt glittermønster i. De to grønne knappene er arvegods:)


I et kott dukket det opp en mystisk kakeboks som ingen hadde 
sett før. Da jeg kom hjem til jul sto den klar til meg på rommet 
mitt. 787 gram med knapper! Hurra for hvem det nå enn er som 
har tatt vare på dem :)  


I tillegg til knapper fant vi to digre gamle tenner i boksen, en
 med fylling og en med et digert hull. Far var hos tannlegen for
 å få en ny krone så han tok dem med i en eske å spurte tannlegen 
om han kunne bruke noen han hadde arvet istede:) (tannlegen lo
 ganske hjertelig og lurte like mye som oss på hvorfor de var tatt
vare på) Her er bilde av litt av fangsten vell å merke uten tenner:)


Som man kan se så bommet jeg litt på målene til esken men pytt
 kan jo legge ved noen fine knapper siden hun jeg får papir av
 også er av dem som samler på masse rart og er særdeles kreativ.


Inni lokket har jeg brukt resten av det grønne arket som er kant på 
fremsiden samt blonde og en diecut.


Med denne esken deltar jeg på disse utfordringene:





6 kommentarer:

  1. So beautiful, thanks for joining us at MAWTT. Xxxx

    SvarSlett
  2. Very pretty project!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.

    SvarSlett
  3. Beautiful card! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Gorgeous creation! Thank you so much for choosing to share your creation with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope you can join us again soon!

    SvarSlett
  5. Beautifully elegant, especially love the lace.
    Happy New Year
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    xx
    Proud to design for :
    Lili of the Valley,
    Dies to Die For,
    As You Like It Challenge.

    SvarSlett
  6. Amazing! And inspirational how you used the buttons on your project! Thank you so much for playing along in our Cards und More Challenge! Greetings Farida

    SvarSlett