mandag 31. desember 2018

Jeg har ødelagt gel plata mi...

Jeg skulle egentlig bare teste stempler på gel plata for å få å gå litt videre fra stenciler… men så har det skjedd noe muffins i prosessen så det som på nærbildene ser ut som groper er faktisk det gel platen smuldret.. så etter et knapt halvår har jeg tatt knekken på den:( Heldigvis overlevde begge slikkepinne trærne:)


Alle stemplene er fra Rubber Dance. De trærne som jeg stemplet 
på platen synes svakt her og der men slett ikke sånn som jeg
 haddesett for meg.


Gull treet er embosset på hvitt ark og så malt med starlight maling


Teksten er embosset i svart på ogange papir. 


Det sorte treet er embosset på asetat. Litt ergerlig på meg selv
 for å ha tatt knekken på plata men fikk heldigvis ny til jul så får
 vi se hvor lenge den holder i mitt selskap:)





6 kommentarer:

  1. Fabulous project, great colours!
    Thank you for joining us this month at We Love 2 Create! Jane (DT) xxx

    SvarSlett
  2. Wonderful!!! Love this!!
    Happy New year From Sweden!! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    HUGS Cicci
    TTCRD DT
    welcome to Visit and Follow my blog
    Cicci With the Pen {My Blog}
    Through The Craft Room Door

    SvarSlett
  3. Happy new year. Great project. Thank you joing the International art & soul sparkle challenge.
    Debbie INAS DT

    SvarSlett
  4. This is so unique! Just gorgeous!

    Thank you so much for joining us at International Art & Soul, hope to see a lot of your projects in the New Year!

    Chriss - DT - INAS

    SvarSlett
  5. https://welove2create.blogspot.com/ Beautifull project, thank you for joining in Hugs Terry xxx (DT)

    SvarSlett
  6. So artistic card, love it. Love the background, Thank you for play with us in Pink Gems Challenge blog. Good luck with your entry.

    SvarSlett