mandag 10. desember 2018

Enkelt restekort.

Jeg lager kort fordi jeg trenger det. Jeg trenger å slappe av og fokusere på noe morsomt og å se at noe blir ferdig. Noen ganger er jeg full av pågangsmot og entusiasme og går i gang med bakgrunner som tar dages vis. Men noen ganger er hodet tomt og piffen laber så da velger jeg noe enkelt som ikke krever for mye tankevirksomhet:) .


Her har jeg simpelthen brukt rester som lå i en haug 
pulten. Sommerfuglen er embosset med gull og
 farget inn med distress ink og vann pensel.



Papiret er fra Søstrene Greene og det hvite rispapiret er
 en suvenir fra sør Corea:) Inni kortet er det skrivefelt og
 en liten pengelomme som tar opp papirene fra forsiden
 for å få en helhet i kortet




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




7 kommentarer:

  1. Thanks for your card you've shared with us. Would you explain wich row you've used for our bingo? Thank you!
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    SvarSlett
    Svar
    1. Middel row horisontal. Sentiment, white, animal

      Slett
  2. A very nice card. Thank you for joninin us.
    Nicolette DT 2Sistersontheblog

    SvarSlett
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Lil Patch, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  4. Nydelig sommerfuglkort du har laget:) Får jo lengsel til våre og sommer nå! Fortsatt fin førjulstid til deg. klem

    SvarSlett
  5. So stunning - the colors are just so eye-catching on this beautiful card. Thanks so much for joining us this time at the Dragonfly Dreams challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  6. So sorry for the delay in posting a comment. Wishing you a belated Happy New Year and let’s hope 2019 is a very crafty one.

    What a lovely card you have made here which fits perfectly the Ching-Chou Kuik Digital Stamps Inspiration and Challenge Blog Monthly Challenge this month of “butterflies/insects”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Ching-Chou Kuik Digital Stamps Blog Challenge and Facebook Challenge Design Team Leader)

    SvarSlett