mandag 3. september 2018

Popp up kort til en liten gutt.

Noen dager har jeg mest lyst til å lage sære nonfigurative kort uten tekst. Men noen ganger må man lage kort som noen skal bruke også:) Får man ikke lage det man har lyst til så kan man jo alltid ty til litt barnslig moro. Her har jeg i alle fall fått lagt inn en liten overraskelse som popper opp til den lille rakkaren som skal ha dette bursdagskortet:)

 

Bursdags tekstene er fra Kort og Godt og vimplene
 er rester fra et klippeark. Basen er hobbykartong og 
de andre papirene er fra Nille.


Forsiden når kortet er lukker igjen. Litt traust og
 kjedelig så overraskelsen inni skal bli desto 
morsommere.


Vatt stjernene har jeg kjøpt i Tyskland og alle skjellene
 er fra ferie i Portugal:)


Disse kule små tegningene fikk jeg rasket med meg fra noen løse 
boksider på et loppemarked. Så har jeg satt dem på asetat pinner 
som er stabile nokk til å holde dem oppe men som svaier litt når
 man diller med dem... (Det er vel det barn gjør...?)


Baksiden har et enkelt skrivefelt med plass til noen velvalgte ord:)


Kortet kan ligge åpent eller stå oppe av seg selv.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:





3 kommentarer:

  1. Hehe... Artig kort og så flott! Tipper kilden ble glad for dette!
    Takk for at du deltar i scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  2. This is so cute and so very clever!
    Thank you for joining us at MIUCB!

    SvarSlett
  3. So cute card! Thank you for your lovely entry at Mix It Up Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    SvarSlett