torsdag 6. september 2018

Julenissekort laget av sopp og tre stempler.

Jeg satt å embosset sopp og blader for å hive meg på Rubber Dance sin utfordring med nydelige høstfarger. Jeg fant ikke helt riktige farge men satt å så på de fine soppene. Da la jeg plutselig merke til at toppen på den ene soppen ligner på en nisselue å så var jeg i gang med klipp og lim og lek! Inspirasjonen til å leke med stemplene å bruke dem på nye måter har jeg fra Rubber Dance sitt designteam. Gail  laget vase av en katt, Bibi laget juletre av en fisk og nå i dag har Mina laget fabeldyr av trær, fjær, reven og ugla:)


Jeg trengte en ide til julekort jeg kan lage med min nevø 
på 4 og niese på 21/2 år. Hvis de stempler og jeg klipper 
så tror jeg det fungerer:) 

 

Her er de 4  stemplene som jeg har brukt på dette kortet.
 Alle er fra platen Carved Whimsy Wood. jeg har lagt 
bitene på stemplene sånn at det går ann å se hvor de
 forskjellige bitene er fra.


 Jeg liker det grove treaktige mønsteret på ansiktene o
og bena. det ser ut som to små tre julenisser:)


Inni kortet er det skrivefelt som har samme bakgrunn 
med stempler som bakgrunnen på forsiden.



Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:


9 kommentarer:

  1. This is just BEAUTIFUL! Thank you for joining "Try It On Tusday"! oxo Susi

    SvarSlett
  2. Fantastic !!!

    Thank you for joining us at TRY IT ON TUESDAY

    SvarSlett
  3. Fabulous and unique, it is a wonderful card. Thank you for joining us at Try it on Tuesdays.
    Yvonne

    SvarSlett
  4. Pretty card! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  5. I love how creative and unique your card is.
    thanks for joining us in The Merry Christmas Challenge
    Julie T

    SvarSlett
  6. Really charming card with lovely fun design. Thanks for joining my Christmas Joy challenge over at Winter Wonderland.
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett
  7. So very creative. Thanks for sharing your card with us at Addicted to Stamps and More.

    SvarSlett
  8. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  9. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    SvarSlett