fredag 7. september 2018

Bryllupskort

Noen ganger når jeg får jeg et skrikende behov for å lage et helt normalt kort.... Da tyr jeg til Piondesign. Noe mere normalt skal man lete lenge etter:) Her har jeg brukt bryllupsklokker serien. Det er så nydelig grønnfarge synes jeg. Dessuten trenger man ikke et lass med pynt når papiret er så fint. Jeg har embosset kanten på matten med en embossingfolder. Hjertet som er stanset ut er fra Rayher og er en av favoritt diesene mine. Sommerfuglene er fra søstrene Greene og så har jeg brukt noen resteblomster en smykkedel og noen perler. Kartongen i gull  er fra en reklameblokk. Og vips så føler jeg meg som et helt normalt A4 menneske:)




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:












9 kommentarer:

  1. Really pretty design and the brown and green look perfect with the flowers . I like the ef you have used . Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  2. Ooh this card is sooo pretty. I do like how you added the pearls to the weave pattern. Thank you for sharing with us today over at LPCF

    SvarSlett
  3. Your card is very delicate and pretty. The wreath element and the embossing are beautiful
    Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack!
    Blessings,
    Christine
    DT Member
    https://withaverygratefulheart.blogspot.com

    SvarSlett
  4. This is beautiful, the embossing is gorgeous and your card is very elegant, thanks for joining us at Crafty Catz this week x

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst (pst. fint om du retter opp navnet i linken til utfordringen ;-) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager at jeg har skrevet feil navn på linken. Takk for at du sa ifra ellers hadde jeg ikke oppdaget det. Jeg har endret til Scrappelyst nå:) Mvh Ingunn

      Slett
  6. Kjempefint kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  8. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    SvarSlett