søndag 13. desember 2020

Hvis jeg blir sintere nå, så går jeg supernova og blir et sort hull!

Med årene er det mange som blir litt mer "finslepne og mildere". Det er dessverre ikke tilfelle med meg. Etter et døgn med mors "førjulsgalskap" hadde jeg meldt meg frivillig som testpilot for Spacex sin neste Starship test selv, om den første krasjet. Som om ikke familie tradisjoner er komplisert nok så ba min tante (som er familiens mildeste og mest sympatiske vesen) om et kjapt kort som hun kunne få på en times varsel, til sin søster i USA som liker lyserødt. Jeg har aldri møtt denne søsteren, og når hun liker lyserødt tror jeg ikke vi bør møtes!


 Mitt indre holdt på å gå i oppløsning da jeg fant frem rosa og lilla 
ink.  Jeg finner ikke engang et passende sterkt ord for hvor sterkt
 jeg misliker denne avskyelige ,udugelige og fæle fargen. Min høyt 
elskede niese liker dessverre også lyserødt, men hun er 4 så vi skal
 nok få det til å bli folk av henne med tiden. Men et kvinnemenneske
 på 78 år som liker denne nesten unevnelige forferdeligheten, det
 må jeg si jeg finner lite sjarmerende.


 Jeg er ikke sikker på at jeg har nok masse til å bli en supernova,
 men hadde jeg ikke hatt en blogg å frese på, så hadde jeg ganske
 sikkert blitt slukt av et sort hull! Kortet er laget på Mixed media 
papir med distress bakgrunn, det store bakgrunnsstempelet er fra 
That`s Crafty og er embosset med Frantage, Smile er en diecut 
som har fått flere omganger med Frantage. Til slutt satte jeg på
 noen gull perler og kvittet meg med kortet fort som fy!


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




 

5 kommentarer:

  1. a beautiful card with this design, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    SvarSlett
  2. A lovely card. The white embossing looks fabulous against the warm background.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore December Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    SvarSlett
  3. Fantastic card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    SvarSlett
  4. lovely card!Thanks for joining us at papercraft-challenges and all the best for 2021.

    SvarSlett
  5. A great card - thanks for joining us at the Mix It Up Challenge.

    Helen x

    SvarSlett