torsdag 9. januar 2020

En skjønn liten engel i nattkjole

 Her er et enkelt kort laget med vann farger, embossing, Little Angle stempel fra Carmens veranda og Bubble Border fra Lost Cost design. Jeg har ikke satt tekst på for jeg tenker det kan brukes som trøst eller oppmuntring med en engel som passer på deg, eller det kan være til en såkalt engel i hverdagen.
 

(da blir jeg litt skuffet siden jeg slett ikke tror at et
 menneske kan være lik en engel) Antagelig sender
 jeg det selv til min nevø og niese fordi vi synger
 jeg har en engel som følger meg til god natt sang:)  


Engler trenger ikke ligge i en skuff mellom nyttår 
og jul. Jeg bruker dem både på dåps og 
konfirmasjonskort og til og med på et kondolanse
 kort i ny og ne.


De to stemplene var jeg så heldig å vinne på 
utfordringen til Lost Coast Portal To Creativity. De 
blir nok oftest brukt på til Mixed Media men jeg
 synes det passet med en litt drømmeaktig bakgrunn
 til den søte nattkjole engelen.  


 Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



8 kommentarer:

  1. Hi, Ingunn! I love your gold embossed angel! Beautifully executed! Thanks for sharing your project with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    SvarSlett
  2. Beautiful card! Thank you for joining our challenge!

    SvarSlett
  3. Beautiful card and love the cute embossed Angel -love the way you used the stamp you won in the background -I won this one too but not used it yet-thank you for the inspiration
    Carol x

    SvarSlett
  4. Beautiful card. Thanks for joining us at Make My Monday.

    SvarSlett
  5. I like the backgraound!!! Is really fantastic!!!
    Thank you so much for participating in our Brown Sugar challenge.
    Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    SvarSlett
  6. Thanks for sharing your card with the Make My Monday team for Challenge #113: Anything but Square. I love all the detail on your card.

    Janeen
    Make My Monday Design Team
    https://www.demidoodle.com/

    SvarSlett
  7. I like the way you embossed this angel! It really adds nice interest to your card! Thanks for playing along at the Southern Girls Challenge!

    SvarSlett
  8. This is an awesome card Ingunn. I love how you gold embossed the little angel and the bubbles border makes such a gorgeous background. Fab colours too. Thanks for joining the fun at the Lost Coast Portal to Creativity. Hugz

    SvarSlett