mandag 21. oktober 2019

Grønn blomst

På dette kortet har jeg prøvd å legge Sarlight maling på en maske, men for å aktivere skimmeret brukte jeg en del vann så malingen fløt litt under masken. Den kan best skimtes i høyre kant nede. Siden det ikke var så vellykket la jeg masken på plass igjen etter tørk og brukte Impasto gell og en grønn akrylmaling for å få litt fast maling som var lett å legge på med spatel. Da kom masken frem igjen noen steder.


Blomsten er som masken og bakgrunn stempelet 
laget av Mina for Thats`s Crafty. Jeg stemplet 
blomsten på Mixed Media kartong med grønn 
Archival ink.



Så klippet jeg den ut og forsøkte å beholde noe
 av den kule skriften langs stilken og rundt 
kronbladene. Til slutt har jeg øvd på å bruke 
Zig penn og gell roll for å markere blomsten og 
skrible litt her og der.


Jeg vil prøve å bli litt bedre på sånne småting
 som kan gjøre mye med slutt inntrykket. Så nå
 raider jeg blogger og YouTube for tips og triks
 som jeg så smått kan begynne å inkorporere i
 mine egne kort:)





10 kommentarer:

  1. This is a great card I love it thank you for sharing at 613 Avenue Create xx

    SvarSlett
  2. Fabulous card and stamp. Love those That's Crafty stamps so fun to ink up. Love the colour choices you used here. Thanks for sharing how you made this card.

    [Ina]Designer for Creative Artiste Mixed Media Challenges

    SvarSlett
  3. Very nice! I love the "textures". Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Hugs... Janie
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Wow I love this card, great use of stamps, the one word sentiment of HOPE is so positive. Beautiful colours. Thank you for joining in our challenge at Alphabet Challenges. Caz. DT.

    SvarSlett
  5. Very nice design! We're happy you stopped by our blog at 613 Avenue Create.

    SvarSlett
  6. Simply beautiful! Thanks so much for playing in our challenge at the Alphabet Challenge Blog!
    Darlene
    ALPHABET CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    SvarSlett
  7. This is really pretty. I love the colours and the word 'Hope'. I could do with some of that this week. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    SvarSlett
  8. Tøft kort
    Takk for deltagelsen i Ally´s Angels
    DT-Mariann

    SvarSlett
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at LTSC, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  10. A gorgeous card..and a lovely entry in to our challenge at More Mixed Media.

    SvarSlett