mandag 19. november 2018

Jule tag med nye stempler:)

Her har jeg lekt med 5 nye stempler fra Rubber Dance.  Dette er en av de kuleste blomstene jeg vet og selv om den ikke er et julemotiv så har jeg laget jule tag av den:) 


Potten har egentlig en annen blomst i men av en eller annen
 grunn syntes jeg det ble mere juleblomst når den fikk potte 
og tag på seg:) De små stjerne /snøfnuggene gav litt liv og 
struktur til bakgrunnen.



  Teksten, blomsten og potta er embosset. Jeg brukt vann pensel 
å farget inn rød maling og til det hvite brukte jeg en Sig penn.

  Egentlig skulle jeg bare ha hvite highlights rundt om kring på 
blomsten men siden jeg ikke aner hvordan man gjør det så gikk
 det litt skeis så da ble det hvit kant rundt hele:) Jeg har noen 
ting på lista over hva jeg må lære meg (på sikt...)


Jeg bruker nesten aldri kraft papir men så blir jeg så inspirert
 av Marielle som lager så fine kort av det og av et kort jeg så 
Rubber Dance bloggen. Tror sannelig det blir noen flere 
kraft tags på pakkene i år:)



Med denne tagen deltar jeg på disse utfordringene:

10 kommentarer:

  1. Nydelig tag. Herlig med de snøkrystallene som omkranser motivet ditt.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Very pretty tag . Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck
    Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    SvarSlett
  3. Så fin juletag du har lagd. Beundrer de som klarer å lage hele motivet på prosjektet sitt uten noen form for papir bortsett fra basen. Kreativt løst oppgave.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Kjersti

    SvarSlett
  4. Flott juletag!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Lovely card, thanks for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck!

    (Please use the new Inlinkz next time. You should no longer have any problems. Just log in using either Google or Facebook and you should be able to add your link no trouble.)

    SvarSlett
  6. Great tag. I love the modern feel to this.
    Thanks for joining us at CRAFT this week.
    Hugs Sheryl xx

    SvarSlett
  7. Nydelig tag. Takk for at du ble med på Scrap The Rainbow sin juleutfordring.

    SvarSlett
  8. Flotte tag. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  9. Så nydelig tag!
    Du lager så fantastiske ting, og denne tagen er en favoritt hos meg :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett
  10. A lovely tag!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional layer it up” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    SvarSlett