torsdag 1. november 2018

Hjortekort til pappa.

I dag har vi ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb og tema denne gangen er Maskulin Bingo
 Kort og Godt sponser premien.

Her er mitt inspirasjons bidrag som ble et hjortekort til en jaktglad Pappa.
Jeg har brukt lag på lag, metall og dies.




Hjorten er en serviett som jeg så vidt klarte å stanse ut. Den er 
så tynn at jeg brukte multi medium matte til å lime den fast.


De to orange mønsterpapirene, Vimpel disene og lykte diesen 
inni er fra Kort og Godt.


Inni kortet er det skrivefelt og bak bukken er det gjemt en liten
 lomme til et gavekort.




Ta en tur i bloggen til Nordsalten Hobbyklubb å se de fine 
bidragene til de andre i teamet og bli med på utfordringen!

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
The Card Consept. Clean layered/shabby chic. Atumnal colors/nature


6 kommentarer:

  1. Wonderful masculine card! Thanks for joining us at The Card Concept. :)

    SvarSlett
  2. Beautiful card I. Do love the way you have carried the theme right through. Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge.
    Margaret

    SvarSlett
  3. What a beautifully done masculine card. Love the colors!

    SvarSlett
  4. What a handsome chap, majestic in those autumnal colours. Thank you for sharing with us at AYLI. Sarah DT

    SvarSlett
  5. A beautiful masculine card in autumnal colours . Thank you for joining in at As You Like It. Lynne DT x

    SvarSlett
  6. This is a great masculine card. Thanks so much for joining us at The Card Concept.

    SvarSlett