mandag 16. november 2020

Reddet av NASA og en skoeske med rester:)

Jeg har akkurat mottatt nye leker fra en hobbybutikk, men kroppen er tung som bly, og hjernen er så tom at jeg begynner å lure på hva som er kriteriet for hjernedød. Noen ganger er det et slit å være menneske. heldigvis hadde NASA live sending over mange timer med en fantastisk og vellykket oppskyting av Space x dragon til ISS, og i morgen ettermiddag er det direktesendt dokking:) Jeg sitter klistret og lar meg rive med så til de grader. 


 Så med NASA TV på pc og en skoeske med rester ble det etter 
hvert til et lite kort. Jeg fant en side  fra et gammelt loppemarked
 leksikon som jeg hadde smeltet rester av Frantage på. Så forsøkte
 jeg å få akryl maling til å renne, men den sank rett inn i papiret
 å la seg i spredte klaser. Hmm mulig jeg må forsøke med matte 
medium på. 


Heldigvis hadde jeg en ferdig embosset sommerfugl som jeg farget 
inn med distress ink. For å få litt mer piff limte jeg på en oval
 ramme fra LDRS i glitter kartong. Tekst diesen er fra Papirdesign. 
Sommerfuglen er fra That`s Crafty, og er et av favoritt stemplene
 mine.


Teksten og sommerfuglen er hevet litt med limputer for å få litt
 høyde. Så brukte jeg en turkis matte før jeg limte det hele på 
base av hvit Bazzil. Selv om jeg ikke hadde fantasi eller energi
 til å bruke de nye lekene mine, ble humøret litt bedre av å se et 
ferdig kort på pulten og en rakett på vei ut i verdensrommet, på
 eventyr:)


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:







 

8 kommentarer:

  1. Godt mot, Ingunn! Med en slik rakett til å gi deg energi, er du vel snart i full gang med de nye lekene dine. Ingen corona på vei, vel?
    Kortet ditt er som vanlig supert!
    Alt vel!
    Klem, Liv

    SvarSlett
  2. Just BEAUTIFUL and your colors are gorgeous! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  3. Wow! This is so beautiful! Love the colours. Thanks for joining us at Papercraft Challenges.

    SvarSlett
  4. Such a pretty card and wonderful colors. I love the gold embossed butterfly! Just perfect for our challenge over at The Sisterhood. Thanks so much for joining us. Best of luck to you!

    SvarSlett
  5. I just love the colors on your card! That embossed butterfly is stunning, and your card so perfect for our Celebrate challenge over at The Funkie Junkie Boutique blog!

    SvarSlett
  6. Beautiful - very elegant.

    Thanks for joining us at the Arty Divas Challenge.

    Helen x

    SvarSlett
  7. Congratulations! You were selected as a Top Rocker at 613 Avenue Create for the week of November 15 - 21, 2020! Thanks so much for your awesome submission to our challenge! Please stop by our blog to grab your badge!

    The 613 Avenue Create Design Team

    SvarSlett