onsdag 12. februar 2020

NO WHITE SPACE !

Jeg gjør stadige forsøk på å lage noe "artsy" (i alle fall sprette forsøk) Så da har jeg hengt meg opp i at alle snakker om "white space" Jeg forsøkte med denne bakgrunnen også, å se hvordan det gikk...
Så nå traller jeg i vei på "du skal få en dag i morra med blanke ark og fargestifter til" :)  


 Jeg sliter fælt med å få masker til å ligge stille nok til at jeg kan 
male på dem så her har jeg hatt et tykt lag med Gesso på å så
 presset masken fra That`s Crafty nedi.  Når man da løfter masken
 blir det en tekstur som jeg liker!

 

Det ser ut som små blodårer over alt:) Derav fargen kunne jeg sagt
 men det ville være blank løgn... Jeg forsøkte å få flere røde og 
orange farger til å renne nedover arket men var for utålmodig, så 
det så ut som et slaktehus. 


Til sist var det ikke annet å gjøre en å legge på en burgunder akryl 
maling som jeg så fjernet delvis med en babywipe for å få frem
 mønsteret etter masken litt bedre. Sommerfuglen har Melina 
Designet for That`s Crafty og er favoritt sommerfuglen min:)


Teksten er fra Dylusion. Sommerfuglen og teksten er stemplet og 
gull embosset på et ark som jeg hadde malt med acrylmaling og 
crackle medium. Krakkeleringen lyktes heller ikke helt så det 
skimtesså vidt på nærbildene. Men det hele ble da et kort til slutt:)




8 kommentarer:

  1. Your card is so stunning that I had to come and comment. I love the sentiment and all the treatment you have given.
    Awesome!

    I am your newest follower now,

    Monica

    SvarSlett
  2. a lovely design and the texture and colours are great, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    SvarSlett
  3. Fabulous background and texture-beautiful embossed butterfly and great sentiment
    Carol x

    SvarSlett
  4. Beautiful with the gold and the butterfly is especially pretty. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  5. This is BEAUTIFUL! I absolutely love the gold embossing, and it stands out beautifully on the red hued background. Thanks so much for sharing your talents with us, and please stop by again soon.
    Blessings,
    Karen L
    Word Art Wednesday

    SvarSlett
  6. Great card!!! Thanks for joining our challenge at Let’s Craft and Create Good luck and I hope you’ll join us next time again.
    Jolanda
    (DT member)

    SvarSlett
  7. I love all the gold embossing. Thanks for joining the challenge at Love To Scrap Challenge Blog. Dorlene DT LTSCB

    SvarSlett
  8. Lovely project with striking colours-thanks for joining in at Creative Artiste!

    SvarSlett