torsdag 6. februar 2020

Atter en sommerfugl

Jeg er så frustrert at jeg knapt får laget kort for tiden. Derimot blir det hauger av embossede stempler med og uten farge, lassevis med bakgrunner på forskjellige stadier men lite som passer sammen på en hensiktsmessig måte. Mannen min har studert ped. et semester. han sier det kan være lurt å lære en ting om gangen... Jeg mener at når man nærmer seg 50 så kommer man til å DØD lenge før man har fått testet alle mulige medier og teknikker hvis man skal ta en ting om gangen. Min tålmodighet er nok under en nano millimeter...


 Men en av oppdagelsene mitt i dette nattsvarte
 marerittet er at det enkelte ganger går ann å skalere
 ned litt. Jeg er jo særdeles begeistret for CAS men 
det er sjelden jeg klarer å begrense meg så mye, 
dette er vel en mellomting med bare 4 lag på 
bakgrunnen i stede for de mere flerfoldige:) 


Dette er bare et kopi ark som jeg hadde tørket av
 en turkis vann maling på og litt bronse maling på
 toppen. Så måtte jeg teste hvor mye jeg kunne
 vanne ut Gesso mår jeg skulle bruke stencil. Ble
 litt mye vann så den skimtes bare litt over og under 
sommerfuglen. 


Sommerfuglen lå på pulten å slang fra et annet
 prosjekt den er embosset sort malt med vann 
pensel og Golden maling og dekket med Glossiacent. 
Alle Stempler er fra Rubber Dance. Bladene er nye
 for meg og hva hva trenger man egentlig til pynt
 annet en blader trær sommerfugler?  


Inni kortet jar jeg laget et enkelt skrivefelt med noen
 blader oppe og nede.  Sommerfuglen er limt fast på 
nedre halvdel slik at vingene er løse og kan brukes
 som penge klype.


Jeg har stemplet en runde med sort stempelsverte 
som var så tørr at den heldigvis ser grå ut (for jeg
 har ikke grå) Så en runde med små blader og en 
beder sverte.


 Til slutt stemplet jeg litt med bronse malingen,
 Desverre ser man ikke helt at det er blader men
 detbalanserte nå kortet litt likevell:) Så har jeg 
med hjertet i halsen tusjet rundt kanten med 
mine skjelve hender. End of storry!


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:





14 kommentarer:

  1. Blir aldri lei sommerfuglkorta dine. Og ikkje historiene bak heller :)

    SvarSlett
  2. Great embossing and some super colours. Thank you for joining our 'Animals, Birds or Butterflies' challenge at Penny Black and More.

    Kath x

    SvarSlett
  3. WOW this is just beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  4. Your background is fabulous! Fabulous project! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create, we appreciate your support!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    SvarSlett
  5. Congratulations! You are a Top Rocker for the week of Feb. 3rd - Feb. 8th! Thanks so much for sharing your awesome banners and bows project with us! We loved it!
    Resident Designers of 613 Avenue Create

    SvarSlett
  6. I love the style that you've used with this creation. The depth of your layers from those leaves to the butterfly is super. It's always nice to see the inside decorated too. Thanks so much for sharing this with us at Penny Black and More Challenges this month xxxxx

    SvarSlett
  7. I think this card is stunning! I adore the colors and technique. Thank you so much for sharing your lovely butterfly card with the Sisterhood of Crafters "newly acquired stash" this week. Hope you will join us often!

    SvarSlett
  8. Such a fun and artistic card. I love the main butterfly as well as the background of the card. Thank you for sharing your project at the Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    SvarSlett
  9. Perfect grunge! Thanks for playing with us at Country View Challenges this month!

    SvarSlett
  10. What a beautiful card!!! Great colours and splattering!!! Thank you for joining the February challenge of the Country View Challenges!

    SvarSlett
  11. Thank you for joining our Splatters, Splashes, and Drips challenge at Country View Challenges. Good luck and hope to see you again. Teresa DT xx

    SvarSlett
  12. A beautiful card..that butterfly is just awesome.
    Thank you so much for joining us at More Mixed Media.

    SvarSlett
  13. Just wow. Lovely card. Thank you joining us at the Crafter's Castle Challenge. - Priya Satish DT

    SvarSlett
  14. WOW! this is just beautiful! I love the embossing butterfly. Thank you for your lovely entry at Mix It Up Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    SvarSlett