søndag 22. desember 2019

Pakkelapper med engler

Adventstiden er ganske så travel for de fleste. Nå skal det sies at vi som ikke har barn har mye større frihet til å velge hva vi ønsker å bruke tid på:) Jeg har alltid kost meg med å lage pakkelapper selv.
jeg liker så godt å bruke engler og julekrybber på pakkelappene mine og disse synes jeg er utrolig fine. Jeg har brukt kartong med skimmer i som jeg kjøpte på ferie i Bolivia:)
  

Jeg sørger for å handle inn gaver på salg gjennom hele året siden
 vi har en diger familie på 27 stykk. Det ender som regel med at 
mor, og gjerne en bror også må ha litt hjelp til å komme i havn
 men jeg slipper å bruke masse tid på handling for egen del i
 desember. Jeg liker tid. God tid!


Disse englene kjøpte jeg på salg etter jul i fjord så det er de første
 pakke lappene med dem på selv om jeg har brukt dem både på dåps
 og konfirmasjonskort i vår. Helt enkle pakke lapper som ikke tar så
 mye tid men som minner oss litt på at julen handler om så mye mere
 enn pakker og stress.


Med disse pakkelappene deltar jeg på disse utfordringene:







11 kommentarer:

  1. Gorgeous angels Ingunn. Love these. HUgz

    SvarSlett
  2. Hi these are stunning tags. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for challenge #70 which is Anything Goes. The sponsor is Gecko Galz. Hugs Jackie DT xxx

    SvarSlett
  3. Virkelig vakre gavelapper, og så gøy med kartong fra Bolivia!
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping:-)
    Julehilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  4. Det var noen vakre pakkelapper. Takk for at du deltar på utfordringen til Scrap the Rainbow.
    Julehilsen fra DT Trude Julie

    SvarSlett
  5. Oh, so beautiful! I especially love her on the wood background with snowflakes; so festive! The dies are lovely and your paper choices are perfect! Thanks for sharing with us at Cut It Up! ~Katrina

    SvarSlett
  6. I just love these tags. The angels are gorgeous and I love the colors, too!

    Thanks for sharing your Anything Goes Christmas project with us at Cut it Up. Merry Christmas!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    SvarSlett
  7. Nydelige pakkelapper. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. Wow! What beautiful tags you created. I love the different angel images.
    Thanks for joining us at IAAS Challenge #73. Happy Holidays.
    Debbie DT

    SvarSlett
  9. What a lovely way to convey the spirit of the season. Your tags are beautiful! Thanks for joining us at A Vintage Journey.

    SvarSlett
  10. Fine pakkelapper.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett