fredag 15. februar 2019

Midtveisinspirasjon hos Nordsalten Hobbyklubb # 168

Her er et kort som jeg har laget med en ramme dies som jeg fikk til jul. Har hatt lyst på en lenge men ikke kjøpt fordi jeg synes det er så stas å få ting til jul og bursdag som jeg har ventet litt på:)

 

Utfordringen vår på Nordsalten Hobbyklubb denne måneden er:

Denne fine premien er sponset av Kort og Godt.



Hjerte diesen er fra Rayher. Den er både enkel og pyntet på en
gang:) Her har jeg brukt innlay av gull kartong som jeg synes er
 en herlig effekt.


Tre blad og sommerfugl chipboard er fra Søstrene Greene og 
Metall anhenget er fra Korthobby.


Det prikkete mønsterarket er fra baksiden av et juleark fra
 Papirdesign og hovedpanelet er et nydelig ark fra Maia Design. 
Basen er brun Bazzil.


Gratulerer dies med skygge er fra KaBoks. Jeg liker kontrastene 
i dette kortet med sarte papirer og diser og det grove tre bladet
 og den brune kartongen:)


Nå er jeg sånn som stanser ut småting fra de største lagene før 
jeg limer dem på, da får jeg utnyttet papiret og får litt ekstra 
pynt til innsiden:) Her er det et enkelt skrivefelt og en liten 
pengelomme. 


Ta turen over i bloggen vår å delta med et hjerte prosjekt og kikk litt på inspirasjonen fra teamet:)

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:

9 kommentarer:

  1. Så lekkert kort, digger den balanserte pyntingen og de flotte fargene.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap the Rainbow. Hilsen DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Such a beautiful card! Thank you so much for entering our challenge at Crafty Gals Corner Challenges this week. Be sure to join us next time too!
    Blessings,
    CGC DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Crafty Gals Corner Challenges

    SvarSlett
  3. Sao pretty just using the two colours yo make your card. I love the shape btw. If you are tracking your entry by the number please not that you will have moved up one place as I had to delete a spam entry. I also not that you are just playing for fun but will still be a contender for a top 3 spot. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me for the new style challenge. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  4. Liker så godt det mønsterpapiret du har brukt. Og brunt og gull er lekre farger i lag.
    Over til spørsmålet ditt ang. embossing på kortet Even. Eg har embosset i eit par omganger. Først svart ultrathick embossing og så dryst på kobberembossing før det det svarta stivna heilt. Trur grunnen til at eg fekk den stilige rugleeffekten var at eg ikkje varma embossingen for lenge, eller kanskje det er pga at chipboard-bokstavane er litt glatte på overflaten. Ikkje sikkert at eg klarer å få til den effekten ein annan gong :)

    SvarSlett
  5. Flott kort.
    Fint med gulldetaljene.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Beautiful card with the gold embossing, colors and patterns. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    SvarSlett
  7. Herlig og flott med fargene brunt og gull. Masse fine detaljer
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  8. Kjempe flott kort, digger at du bruker brunt og gull! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  9. Så lekkert kort! Flott med anderledes form på kortet! Takk for at du deltar på grublis hos Scrappelyst!

    SvarSlett