tirsdag 5. juni 2018

Ny Utfordring hos The Colore Sisters.

Jeg har vert så heldig å få være GDT hos The Colore Sisters i Juni. Da jeg fikk se farge paletten måtte jeg tenke litt for denne kombinasjonen hadde jeg ikke kommet på selv. Men den var jammen spennende å jobbe med:)




Bakgrunnen er preppet med Gesso. Så har jeg lagt på distress ink 
og dusjet lett med vann. Etterpå la jeg på et nytt lag med samme 
farger gjennom en stencil.


Så brukte jeg heavy gell gloss gjennom en anen stencil for å 
de glossy stripene. Til slutt stemplet jeg med et bakgrunns
 stempel som var dyppet i Gesso.


Sommerfuglene er embosset og så har jeg lagt på distress ink 
med den vann pensel og lagt på noen prikker meg pennen for 
litt ekstra detaljer. Teksten er stanset ut i et skimrende papir fra 
en Croatia ferie:)


Takk til The Colore Sisters for at jeg fik vøre med som gjest på denne utfordringen!
Bli med på utfordringen hosThe Colore Sisters

Produktliste:
Stampers Anonymous Tim Holtz Colektion -Flutter
Sizzix Framelits -Flutter
Gesso
Stamper Anonymous Tim Holtz Colektion stencil
TGR stensil striper
Gratulerer dies fra Papirdesign
Distress ink.
Akvarell ark Fra Chlas ohlson
Hvit kartong
Blå skimmer kartong fra Croatia(til tekst)
Emboss stamp pad
Ranger Embossing pulver
GOLDEN extra heavy gel gloss
Signo pigment ink penn
Bakgrunns stempel fra Prima






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar