mandag 21. september 2020

CAS card embossed with a dies

For en stund siden fikk jeg en hel del papir blokker som var vareprøver til et reklamebyrå. Det var av fantastisk kvalitet og mange flotte farger Arket jeg har brukt her er nesten som  linstoff med en flott struktur i.

Jeg har brukt en dies til å embosse med. Det vil si at man tar 
Versafine forsiktig på den delen av disen som vanligvis kutter
 menså bruker man embossing paden istedenfor den ene kutte
 plata i Big Shoten. 


 Istedenfor en diecut får man da en fint preget embossing trykk i
 papiret og kan ha på embossing pulveret. Disen lager på denne
 måten en dobbelt embossing, både våt og tørr:)


 Da jeg hadde smeltet pulveret brukte jeg en dies fra Papirdesign
 med Gratulerer tekst og skygge. Det er en av favoritt tekst disene
 mine siden den er så slank og elegant, og passer til det meste.


 Jeg har brukt sølv glitter kartong til matten og teksten og sort 
Bazzil til skyggen og kortbasen.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:

Creatalicious. ATG.

Scrapping4fun. ATG.

Classic Design. ATG.

Crafts Galore Encore. ATG.

Crafty Calendar. ATG.

Creative Fingers. ATG.

Scrappelyst. Dies eller punch.

Crafty Chicks. CAS.

Love To Scrap. ATG.

Polkadoodles Craft Challenge. ATG.

The Creative Crafter. ATG.

Word Art Wednesday.

613 Avenue Create. ATG.









6 kommentarer:

  1. Gorgeous embossing on this card - very pretty with the hearts. Thanks so very much for joining us this time at the Creatalicious Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  2. Thank you for joining in at the Crafty Calendar Challenge with this beautiful CAS card

    SvarSlett
  3. Så spesiell teknikk! Takk for en flott idé! Om jeg får det til, er en annen sak.
    Kjempefint kort!
    Og forresten, har jeg takket for at du kommenterte hos meg for en stund siden? Hvis ikke, gjør jeg det her og nå. Gøy å ha kontakt med norske scrappere!
    Klem, Liv

    SvarSlett
  4. Great embossing and i love the back ground ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
    https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. This is really pretty. Thank you for sharing your wonderful project with us at Creatalicious Challenges . Hugs Neva

    SvarSlett
  6. Lovely card Ingunn! Love the embossing. Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/

    From

    SvarSlett