torsdag 25. oktober 2018

Et kort....

Jeg er for tiden helt opphengt i Rubber Dance stempler og hiver meg over utfordringene deres. Denne gangen er fargene rødt, orange og lilla. fine høst farger mmmmm. I tillegg er jeg veldig fasinert av France Pappilon  som har en serie utfordringer gående der man lager et lag om dagen i en uke og ender opp med en færdig Art journal side.




 Jeg fatter ikke hvordan man må tenke for å få til det... jeg ender
 med minst dobbel så mange lag. Ikke fordi jeg vil men fordi jeg 
klusser det til med for mye eller for lite vann, farger som plutselig
 blir grumsete,  stenciler som sklir og diverse andre arbeidsulykker.

 



Her er listen på hva jeg har brukt, den avslører egentlig problemet:) 
Hvit gesso, strukturpaste, akrylmaling, art spray, sort gesso, cryons,
 fixative, mate medium, heavy gloss gel, glossy accent, stenciler og 
Blader, svirler og sommerfugl stempel fra Rubber Dance. 


 

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:










8 kommentarer:

  1. A pretty creation for our Autumnal theme at Stamping Sensations challenge, many thanks for joining in. Greetings from Spain, Bx

    SvarSlett
  2. Fabulous Autumn colours and beautiful butterflies.Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    SvarSlett
  3. A beautiful Autumnal Creation! thanks for joining us at Stamping Sensations this month and good luck!

    SvarSlett
  4. https://welove2create.blogspot.com/ Beautifull thank you for sharing your fabby project with the DT from We Love To Create, Hugs Terry xxx

    SvarSlett
  5. Stunning, just love the colours! Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog :)

    SvarSlett
  6. Your butterfly is so beautiful..Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    SvarSlett
  7. Congratulations you are one of this week’s Top Rockers at 613 Avenue Create - don’t forget to pick up your badge from the Top Rocker page.

    SvarSlett
  8. Beautiful stamping and your colors are spot on. Thank you for joining us over at Crafty Gals Corner Challenge. Best of luck and hope to see you again soon, DT~Jana Forrest

    SvarSlett