mandag 13. august 2018

Forest child.


Hvis du ikke tar referansen i tittelen så har du en heidundrende fantastisk opplevelse å se frem til med å sporens straks sluke hele Game of Thrones!  Jeg har hatt så lyst på litt flere Paper Artsy stempler å så har jeg oppdaget at de jeg trodde var geniale til å tegne fjes ofte bruker Jane Davenport stempler ell. Så da hadde jeg lyst på det også. Men det var vist litt mere artsy en jeg hadde tenkt å jeg fikk lit prestasjonsangst. (bare bittelitt) Da slo trass alderen inn igjen og jeg tenkte at nå bare embosser jeg i vei, masse blomster og masse farge så ser jeg om de blir fine...


Jeg prøvde å finne en You tube video om hvordan man farger 
et ansikt... mye rart og komplisert der ute... Å så var det hår da...
 bølger av hår med finurlige farger og former...


 Vel det gikk ikke så bra, men så lå de andre blomstene og bladene
 der og plutselig gikk det opp for meg at det er mine stempler! Jeg
 kan blande dem og klippe ut og fikse og mikse så mye jeg vill:) 


 Jeg har kun brukt 4 distress ink farger og hatt mere eller mindre 
vann i for å få flere nyanser. Og så har jeg brukt en hvit gel penn
 her og der.


Så sånn ble mitt første Forest child til. Min mann sier hun 
minner han om en vannmelon. Et Forest child er et magisk
 og mystisk vesen så hun klarer seg nok.


Jeg har limt henne på en Dylusjon tag som er ca 10,5 X 22 cm. 
Hvem er det som kjøper så store tag? Bortsett fra meg som
 digget at de var svarte og trodde jeg kunne male rett på den... 

 Hva bruker man så store tag til annet en å buste sitt eget ego? 
Spiller ingen rolle! jeg har kost meg i timevis og beseiret de 
litt for artsy stemplene:)



 

 Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:













13 kommentarer:

  1. Hi this is stunning. Thank you for joining us at Not Just Cards Challenge Blog for August challenge Anything Goes. Hugs Jackie DT

    SvarSlett
  2. So original and colourful. A very nice card!
    Lia DT S4F

    SvarSlett
  3. Lovely, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    SvarSlett
  4. Beautiful tag. Thank you for playing along with the Craft Stamper challenge xx

    SvarSlett
  5. This is so lovely.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    SvarSlett
  6. Cool Tag.
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge.
    Greetings Andrea

    SvarSlett
  7. Så kult kort.
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente.

    SvarSlett
  8. Kul tag!
    Herlig å lese om prosessen din.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  9. Uniquely colored design but very beautiful! Thank you for joining in at the Brown Sugar Challenge.

    SvarSlett
  10. Great dimension from the foliage here.
    Thanks for stopping by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl xx

    SvarSlett
  11. Kjempestillig tag!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  12. Nice color selection!Thank you for joining us at Brown Sugar Challenge!

    SvarSlett
  13. Wonderful tag :)Thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge:)Ines DT

    SvarSlett