mandag 30. april 2018

Mixed Media brunt mannekort....

Jeg sitter her med over 40 bakgrunner som resultat av intens prøving (og feiling) av div malinger mister struktur paster osv. Jeg har det med å henge meg litt opp i ting og når jeg har så lite peiling i utgangspunktet så blir det masse rart ut av det:)


Denne bakgrunnen går i brune toner og med kobber her og der.
Jeg bestemte meg for å pynte enkelt og lage et manne kort av den.


Jeg får alltid et snev av prestasjons angst når det kommer til
manne kort og her har jeg til og med brukt gyldne bling ting
og det forbinder jeg egentlig ikke med menn...


Ellers har jeg gått for noen ganske få, store og litt grove die cuts
og en diger knapp med skinn trekk.



Med Dette kortet deltar jeg på disse utfordringene: 

9 kommentarer:

  1. A super card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    SvarSlett
  2. This is super. I like the shimmer.
    Lia, DT S4F

    SvarSlett
  3. Kult kort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Lovely shimmer card. Thank you for joining at Scrapping4fun challenge. Hope to see you next time. 
    Hugs xx 
    DT Meena Herale

    SvarSlett
  5. Skikkelig flott kort. Tøff bakgrunn!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Great job, this background is great! Love this entry, thank you for sharing with Creatalicious, Jackie DT member.

    SvarSlett
  7. Great card! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  8. Beautiful love the gold
    thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  9. A gorgeous card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional add a sentiment” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    SvarSlett