tirsdag 3. oktober 2017

Kort med Starlight maling.

Da jeg fik tak i Starlight maling og stenciler på stempelscrappen tok jeg litt av på å lage bakgrunner. her er nok en der jeg har brukt den røde malingen.


Det er samme maling på hele bakgrunnen men første lag er
 tynnet ut med vann for å få jevn farge som  aktivere glimmeret 
mest mulig.


  Så har jeg lagt på stencilen og lagt et tykt lag på sånn at jeg
 får mest mulig struktur ut av den. sommerfuglen er stanset
 ut av et test ark der jeg også brukte malingen uten vann.


 Ellers har jeg pyntet med reste blomster, knapper, fløyels
 brads, et hvit bånd, bær og noen paljetter.




6 kommentarer:

  1. Fabulous card thanks for sharing at Crafty catz this week. Good luck in the draw and hope you will join us next week

    SvarSlett
  2. Gorgeous card, glad you shared with us at CraftyCatz this week...x

    SvarSlett
  3. What a lovely card!
    Thanks for joining crafty Friends

    DT Laura

    SvarSlett
  4. Beautiful! Thanks for joining at Lemon Shortbread: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    SvarSlett
  5. Stilig! Det er så gøy å lage bakgrunner!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  6. Love all the texture! Thanks for joining us at Lemon Shortbread!

    SvarSlett