lørdag 25. mars 2017

Konfirmasjondkort med farger på!



 Det er en dårlig skjult hemmelighet at jeg liker farger. Ofte jo mere jo bedre. Dessuten får jeg noen akutte tilbakefall til trass alderen hvis det blir for mye sarte baby og konfirmasjons kort. (jeg burde kanskje gjøre en større distinksjon mellom de kategoriene) Men jeg har noen irriterende konfirmasjons ark som jeg må få gjort kål på og ett er da heldigvis orange! Orange er en deilig farge. Den aller beste fargen faktisk! Å så henner det at rester etter die cut blir enda kulere en selve die cuten. det er en sånn rest jeg har brukt her:)




Disse stjernene aner jeg ikke hvorfor jeg har så da var de nok billige:)
det er en veldig selsom konsistens på dem de kjennes ut som en blanding
 av boble stoff og gryteskrubb. (når ble det relevant info..)


Å så synes jeg det er litt bling faktor inne i bildet. Stjernene 
og glitter dottene understreker glitterstripene i papiret.




Innsiden er enkelt pyntet med rester fra forsiden og bak pynten 
er det en pengelomme. Egentlig synes jeg folk burde ha mere 
fantasi en å gi penger og gavekort men akkurat til konfirmanter
 så står vel penger ganske høyt på ønskelisten.




Produktliste:
Hvitt, rødt og spraglete ark fra reklameblokk.
Stripete ark fra DCWV.
Konfirmasjons ark og dotter fra Panduro.
Tekst printet på papiret.
Stjerner ukjent produsent.
Elipse og bord dieser fra LDRS.
Firkantede dieser fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



3 kommentarer:

  1. Your dies and colors are simply fabby! I adore the wonderful layout you used. Thank you so much for sharing you lovely inspiration with us at 4 Crafty Chicks Dies or punches challenge.

    Tamie DT

    SvarSlett
  2. Lovely CAS card! TFS it with Brown Sugar Challenge~

    SvarSlett
  3. Great card. Thanks for joining us at Southern Girls Challenges.

    SvarSlett