onsdag 18. januar 2017

Nyoppdaget brette teknikk.



Jeg var på leting etter et nytt brettekort og dumpet borti dette hos Guri. Hun har
laget et veldig fint baby kort og lagt ut link til mal. HER ER LINK til hennes
innlegg. Her er kortet lukket sammen.


Jeg skal lage 120 kort og 20 esker til misjonsbasar i mars. Da er det
veldig morsomt med noen brettekort som ikke tar alt for lang tid.
Her er fronten på kortet når det står åpent. Det vil si at fronten
egentlig er på hjørnet:)


Her kan man se at fronten er festet til en liten plattform
som er to småsirkler som festes på hver side og foldes ut.




Jeg har brukt en del restepapir og noen herre tags fra et
pion design klippeark. Og så har jeg partert en stor metall
sommerfugl og brukt bitene litt her og der.

Her er baksiden når kortet er lukket.



 

Egentlig så sier malen at man skal lage et av panelene til skrivefelt.
Men jeg ville ha plass til disse tagsene og lit pynt så da laget jeg
baksiden med samme feste som på forsiden.




Produktliste:
Lys og mørkebrun Bazzil.
Klippeark fra Pion Design.
Mønsterark fra Vivi Gade.
Metall hjørne og sommerfugl fra Korthobby.
gratulerer dies fra Papirdesign.
Gratulerer bånd fra Kort og Godt.
Mors lampeskjerm blonde og reste bånd.
Tre sommerfugl fra Prima.
Knapper fra loppemarked.
Enemel dots fra Nille.
Diser til skrivefelt fra Litle Darlings.
Bil og note dies fra Ebay.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:



7 kommentarer:

  1. Great card, so difficult to make male cards but you have done a good job with this one.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Wings on Things' challenge this week and good luck x Susan x

    SvarSlett
  2. Så tøfft vintage kort! Stilig herrekort. Flott pyntet! Kjekt med noen nye bretteteknikker. Takk for du deltar hos kort o mania. DT Ane.

    SvarSlett
  3. Flott kort med spennende bretteteknikk. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. Herlig herrekort! Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  5. Så tøfft herrekort. Stilig bretteteknikk !
    Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen :)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  6. Flott herrekort du har laget! Takk for at du deltar inne hos Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett
  7. Kjempe tøft og fint herrekort. Den bretteteknikken var ny for meg, kanskje jeg prøver meg:) Takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. Klem Bente-Heidi

    SvarSlett